Gå til innhold

Disneyland paris

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Millia_*
Skrevet

Heisan!

Vi lurer på å reise til Disneyland Paris i haustferien neste år, med våre barn som då er 6 og 8 år. Håpar at det er litt mindre folk der då, enn om me reiser i sommarferien...Har nemleg høyrt rykte om køar på opp mot 60 min...Er det nokon som har vore der som har gode råd og tips å gi oss? Må vi ha 3 dagar i parken eller er ein metta etter 2 ?Er det å anbefale å kjøpe billett til begge parkane, eller er Walt Disney studios park mest for større barn? Er det nokon som har tips om rimelige men ok hotell i nærheiten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Vil tro dere er mer enn fornøyd etter to dager. Våre barn var 12 og 9 da vi var der, og hadde ikke spesielt utbytte av Studio-parken. Den var derimot kjempemorsom for oss voksne! Så mitt tips er at dere hopper over denne. Vi kjøpte såkalte "fast-pass" hvor du får en ca. ventetid på attraksjonen og kan gjøre noe annet i mellomtiden mens du venter. Så går du bare tilbake når det nærmer seg tida.

Skrevet
Vil tro dere er mer enn fornøyd etter to dager. Våre barn var 12 og 9 da vi var der, og hadde ikke spesielt utbytte av Studio-parken. Den var derimot kjempemorsom for oss voksne! Så mitt tips er at dere hopper over denne. Vi kjøpte såkalte "fast-pass" hvor du får en ca. ventetid på attraksjonen og kan gjøre noe annet i mellomtiden mens du venter. Så går du bare tilbake når det nærmer seg tida.

Støtter tipset om fast-pass ja :) Vi sto ikke bare 60 min i kø da vi var der, men opptil 2t og 45 min.. ;) Men dette var nok på attraksjoner som uansett ikke passer for 6 og 8åringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...