Gå til innhold

Disneyland paris


Gjest Gjest_Millia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Millia_*

Heisan!

Vi lurer på å reise til Disneyland Paris i haustferien neste år, med våre barn som då er 6 og 8 år. Håpar at det er litt mindre folk der då, enn om me reiser i sommarferien...Har nemleg høyrt rykte om køar på opp mot 60 min...Er det nokon som har vore der som har gode råd og tips å gi oss? Må vi ha 3 dagar i parken eller er ein metta etter 2 ?Er det å anbefale å kjøpe billett til begge parkane, eller er Walt Disney studios park mest for større barn? Er det nokon som har tips om rimelige men ok hotell i nærheiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mona_*

Vil tro dere er mer enn fornøyd etter to dager. Våre barn var 12 og 9 da vi var der, og hadde ikke spesielt utbytte av Studio-parken. Den var derimot kjempemorsom for oss voksne! Så mitt tips er at dere hopper over denne. Vi kjøpte såkalte "fast-pass" hvor du får en ca. ventetid på attraksjonen og kan gjøre noe annet i mellomtiden mens du venter. Så går du bare tilbake når det nærmer seg tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro dere er mer enn fornøyd etter to dager. Våre barn var 12 og 9 da vi var der, og hadde ikke spesielt utbytte av Studio-parken. Den var derimot kjempemorsom for oss voksne! Så mitt tips er at dere hopper over denne. Vi kjøpte såkalte "fast-pass" hvor du får en ca. ventetid på attraksjonen og kan gjøre noe annet i mellomtiden mens du venter. Så går du bare tilbake når det nærmer seg tida.

Støtter tipset om fast-pass ja :) Vi sto ikke bare 60 min i kø da vi var der, men opptil 2t og 45 min.. ;) Men dette var nok på attraksjoner som uansett ikke passer for 6 og 8åringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...