rolfkjo Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Når jeg snakker med homofile menn så har de en mengde jenter som sine venninner, kanskje fordi de føler seg mer som jente enn gutt (ikke vet jeg) Men vi som er menn skjelden kan være en venn for ei som er lespisk, hun har som regel kun jenter som venner og ikke gutter som venner. Hva tror dere dette kommer av? (eller tar jeg feil?)
Gjest Peachbud Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 En del av mine lesbiske venner har homsevenner.
rolfkjo Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 En del av mine lesbiske venner har homsevenner. Men det er vel få som har hetrofile menn som venner. Det er det jeg lurer på for homofile menn har hetrofile jenter som nær venn...
Gjest Mirina Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en nær homofil kamerat, og hans vennegjeng består i all hovedsak av hetrofile menn. Jeg har også en lesbisk bekjent, og hennes vennegjeng består også av hovedsaklig hetrofile menn.
Gjest s.n Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg tror du trekker slutninger på for tynt grunnlag... Jeg har en venninne som er lesbisk, og hun har følgelig et stort nettverk av lesbiske venninner, men jeg tør påstå at hun har vel så mange - om ikke flere - streite venner, både gutter og jenter. Det er vanlig i hennes miljø. Nå er sikkert min erfaring like tynt som din, men jeg tror ærlig talt ikke det er en generell 'regel' på dette... 'Beste'venninna (sett bort ifra meg) til samboeren min er og lesbisk (faktisk eksen til venninna mi). Også hun har et stort nettverk av mannlige streite venner! Endret 15. august 2007 av s.n
Gjest Leya Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg har ingen homofile menn som venner, jeg kjenner knapt nok noen. Jeg velger venner utfra hjertelag og personlighet ikke hvilken legning de har.
Ce'Nedra Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en homofil venn som så og si bare har jentevenner. Og så har jeg en bifil venn som har nesten bare jentevenner, og kun et par gode kompiser. Til slutt har jeg en mengde lesbiske venner, og noen av de har mange streite guttevenner, noen homofile venner og mange lesbiske venninner. Andre av dem har en god guttevenn, og resten streite og lesbiske venninner. Ah, dette ble mye rot, men ville bare fram til at det er nok ikke noen fasit på det der
Solskinnsbolla Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Når jeg snakker med homofile menn så har de en mengde jenter som sine venninner, kanskje fordi de føler seg mer som jente enn gutt (ikke vet jeg) Men vi som er menn skjelden kan være en venn for ei som er lespisk, hun har som regel kun jenter som venner og ikke gutter som venner. Hva tror dere dette kommer av? (eller tar jeg feil?) fordi heterofile menn plages med at de ikke er sexuelt attraktive for en kvinne! og de vil ha lyst til å feks kysse jenta, eller stille spørsmål som "savner du ikke pikk?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå