Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Kanhende det blir en lang liste

• Nyheter på samisk, når jeg vil se nyheter som berører meg og som ikke er dubbet.

• Klaging fra kunder for at jeg ikke pakker varene i poser for dem. Dette er ofte folk under 50, som rett og slett er for LAT til å pakke selv. (jobber på Prix, og kan ikke forestille meg at dette er noe "de fleste" forventer...

• Syklister som kjører i veibanen og på fortauet/gangfelt ettersom hvordan det passer dem. Altså: de som ligger i kjørebanen, men som suser forbi alle andre og over gangfeltet hvis det blir grønt.

• At folk ikke kan bruke blinklys. Og at sambo kjefter for at jeg er litt for dårlig å bruke det selv...

• Fulle mennesker. Generelt. Alle fulle mennesker.

• At nettbanken aldri fungerer.

• At kontofon-dama ikke tar telefon....

• Dritunger som hyler og skriker og herjer på butikken på lørdag klokken 1500...

• Foreldrene til disse dritungene som smiler fordi det er søtt når ungen velter små-stativene, eller når ungene har matkrig.

• Unger som "smaker" på smågodtet, for så å finne ut at det ikke var noe godt og spytte det tilbake i boksen.

• Posten, som sender meg masse post til forrige beboer...

• Klaging, syting og bæsing... Folk som syntes synd på dem selv for at de har det så fælt... (Du vet, maten er for dyr, lønna strekker ikke til, sliten, lei og får ikke til)...

• Folk som spammer meg ned med masse flotte nyheter på facebook. OK! Jeg gir F*N i om Petronella har funnet ut at hun er en Opel...

• At jeg roter så mye...

• Folk som kommer i kortkassa og vil betale kontant...

• Dama som sitter ved sia av meg på skolen og sier: "Jeg skjønner ikke, kan ikke du forklare?"... NEI, JEG HAR NOK MED MEG SELV!!!

• Småbarnsmødre som forventer at alle skal vike for barnevogna... Og som gjerne har barn i førskolealder som lager et helvettes liv med å løpe i beina mine... Gjerne på fagbokavdelingen på biblioteket.

• "venner" som skal presse meg til å drikke. Jeg prøver ikke å tvinge dem til å slutte!

• Folk som regner med at jeg er enten religiøs eller gravid fordi jegikke drikker.

• De samme folkene som drikker torsdag, fredag og lørdag hver helg og som klager på mandag for at de er sliten og ikke har rukket å hvile ut fra forrige tunge skoleuke i løpet av helga.

• Telefonsvareren på Skattekontoret som sier: "Velkommen til Skattekontoret. Vi har for tiden mye og gjøre, men vil svare deg så fort vi kan". For så å komme med pipetone et par ganger før samme kjærringa sier "Du er nå nummer ett-tusen-og-nittitre i køen, beregnet ventetid er 16 timer, 4 minutter og 23 sekunder. Våre åpningstider er mandag til fredag fra klokken 10 til 12 ELLER 12 til 14". HVA I HELVETTE? ELLER?

• Kunder som freaker i vinkel for at jeg spør om de vil ha pose. Enten får jeg

"selvfølgelig skal jeg ha pose! Hvordan skal jeg ellers få med meg varene?!"

Eller

"Ser jeg ut som jeg skal ha pose?! Ser jeg ut som et miljøsvin kanskje?! Hæ'? Hæ'? Hæ'?"

• Kunder av sistnevnte type som etter at de har betalt sier "Fikk jeg den posen eller?! Følg litt med da!"

• Det faktum at vi ikke har TV fordi sambo ikke vil betale NRK-lisens.

• Det faktum at den eneste kanalen vi får inn når vi ikke betaler lisensen er NRK...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- folk som kommer i butikken med et lass(dvs minst en søppelsekk) med flasker de skal pante, og tilfeldigvis kommer rett før meg

- folk som bruker dritlang tid på å skjære opp brødet i brødskjæringsmaskinen i butikken! Det kan jo være fort gjort, men neida.. de skal dille og dalle med brødet og innpakningen som om det skulle vært deres første barn eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag irriterer jeg meg over all snøen. Jeg brukte nesten 1 1&2 time på å hente elsdtemann på skolen med mini i barnevognen. Og den turen tar meg vanligvis en halvtime!

Det gjorde det ikke bedre at en tulling hadde hevet all snøen han hadde måkt vekk fra parkeringsplassen sin midt i veien :nei: Så jeg måtte krabbe over en svær brøytekant (med barnevognen).

Det mest irriterende er at jeg ga han beskjed om at han ikke kunne hive all snøren ut i bilveien, svaret? "Brøytebilen tar det" Hvilken brøytebil!!? Det har gått 5 timer siden han måkte og jeg har ikke sett noen brøytebil enda, kommer det ikke en i løpet av dagen vurderer jeg sterkt å ringe han 7 i morgen tidlig og be han spa det vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*

Eksen min som er helt ferdig og over meg, men jeg er lei meg, ensom og trist hele fuckingstider de siste fem FUCKINGS ukene!!

DET irriterer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Min jævla dritteks som forandrer mening like ofte som kamelonen endrer farger. Ene dagen er vi bestevenner, neste dag er jeg hore, og dagen etter det spør han hvordan jeg har det. Er det rart jeg blir gaaaaal? :kjefte:

- Eksen til ei venninne av meg som er om mulig enda verre enn min eks!

- Unger som løper rundt på trikken, og absolutt skal vise MEG alt de synes er morsomt. Ofte sitter mødrene og smiler til meg, jeg smiler søtt tilbake, mens jeg tenker mitt om dem og ungen.

- Fjortizzzer som absolutt skal skrike når de snakker i telefon. Seriously, jeg har ikke noe behov for å få innblikk i Henriette og Ulrikkes siste krangel som omhandlet Kriztinas manglende evne til å sminke seg.

- En fyr på universitetet som har gjort det til sin livsvisjon å spørre meg om alle mulige dumme ting foran gud og hvermann.

- Ene sjefen min som ikke klarer å forstå at jeg har ny e-postadresse, og at jeg har hatt det i et halvt år! Dessuten er det en vanvittig dum idé å sende mailer til meg på jobbmailadressen når jeg ikke har tilgang til jobbmailen hjemmefra, og arbeidsavtalen går utpå at jeg stort sett sitter hjemme og jobber.

- Broren min som har gått inn for å bli typisk player, og gi blaffen i alt som har med utdannelse å gjøre.

- Mennesker som lever og ånder for å lære alt mulig rart, og glemmer at livet er her og nå. Har et par av dem på studiet, felles for hele gjengen er selvfølgelig at de er blottet for alt som heter sosiale antenner.

- Moren min som oppfører seg som om hun er 15, og påstår at alle ekteskapsproblemene hennes er faren min sin skyld.

- Bestemor, som har gjort det til sin livsvisjon at vi barnebarna skal gifte oss. Jeg kan gjøre så mye jeg bare vil på alle andre områder, men jeg blir ikke godtatt før den dagen jeg gifter meg. Og dama maser om det, konstant.

- Han fyren som satt foran meg på trikken i går, snakket driiithøyt med forferdelig Nordlandsdialekt, og som i tillegg satt og laget smattelyder etter han var ferdig å skrike. (Nei, han spiste ingenting).

- Disse tåpelige Fridays-servitørene som gang på gang dummer seg ut med disse bursdagsvitsene sine. Greit nok en gang eller tre, men når jeg sitter der i to timer, og opplever dette fem ganger blir det vel over the top!

- Regnskapsføreren min som absolutt ikke klarer å oppfatte det jeg sier på telefon, jeg må alltid sende to-tre mailer for å være sikker på at dama har oppfattet hva hun skal gjøre, og ikke minst IKKE gjøre.

- Idioter som snakker om alt de skal oppnå og gjøre her i livet, men som ikke har gjort en damn shitt hittil. Begynn med å få dere en relevant jobb... De samme menneskene tror ofte at karakterer betyr absolutt alt.

- Forferdelig Aust Agder-dialekt, Nordlandsdialekt eller tykk Sognedialekt tidlig på morgenen...

- Mennesker som etter å ha sendt meg fem e-poster fremdeles klarer å stave navnet mitt feil. Spesielt om de jobber i såkalt kundevennlige yrker.

- Ja, og for ikke å glemme alle som elsker å pepre meg med argumenter om hvor dårlig journalistikk jeg fronter, når avisa jeg jobber i (som er en av Norges største) har en sak som får kritikk. Det gjelder selvfølgelig ikke mitt fagområde en gang, men det er klart at det må gjelde avdelingene, yessda...

- Store forlag som prøver å presse prisen på innkjøpt frilansstoff ned ved å tvinge frilansere til å gå med på ugunstige avtaler som ikke er godkjent av journalistenes fagforening

Litt irritert i dag, ja :fnise:

Endret av Diane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At norske menn ikke er mer frampå og aktive overfor damene!

- At ansatte på apotek sier høyt til kunder som er nøye på merker i øyedråper og nesespray (ikke konserveringsmidler, spesielle merker) "Ja, du var spesiell!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

At jeg hver eneste gang når jeg går inn i en viss butikk, av ei viss dame, alltid blir målt fra topp til tå. Og så kommer det en eller annen kommentar om utseendet mitt.

Har lyst å si følgende:

"Har jeg spurt om din mening? - Neivel, så hold kjeft,da."

Sikkert lite å irritere seg over, men idag gjør jeg det. Jeg får mate hjernen min med at hun kanskje synes jeg er fin og fjong, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Butikkansatte, spesielt i dagligvarebutikker, som tar seg selv og jobben sin så jævla alvorlig. Flott at du er der og ekspederer meg og setter varene i hyllen og rydder opp slik at det er fint og trivelig i butikken, jeg sette pris på det, men det er også det som er jobben din. Det er ikke jobben din å henge deg opp i om folk har smakt en bit av smågodten og at du da på eget initiativ slår inn 2 kr ekstra på min pose med smågodt (tatt fra en spesifikk tråd på dette forumet), da leker du både politi, jury og dommer (inngår ikke i jobbeskrivelsen). Det du gjør da er å sikre deg at jeg ikke kommer tilbake og legger igjen 500 kr i uken i deres butikk. Sannsynligvis tar jeg navnet ditt fra navneskiltet, skriver et brev til butikkbestyreren og informerer han eller henne om at din forvirring av arbeidsoppgaver har kostet butikken 24 000 kr i omsetning på et år. Ikke store summen om du kun tenker på meg, men om du har gjort det på mange andre også, blir det plutselig noen hundre tusen.

Du får ikke sparken, men sjefen din syns nok ikke at du er spesielt lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del av jobben deres å hindre tyveri ;) Hvis du ikke liker det får du bare la være å stjele da :gjeiper: Spør først neste gang så får du nok ja skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er nok en del av jobben deres å hindre tyveri ;) Hvis du ikke liker det får du bare la være å stjele da :gjeiper: Spør først neste gang så får du nok ja skal du se

:filer: Ja, TYVERI! *leter etter smiley som banker hodet mot en mur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest green tea

At jeg ikke kan bli det jeg ønsker.

Jeg føler det er uret ferdig at jeg har ung ufør grunn av lærevanskene mine.

Jeg passer ikke in i de vanlige lærevansker gruppene som betyr dårlig undervisning. At noen har tatt meg for å verre dummere en jeg er.

Endret av green tea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk på bussen som snakker non stop i telefonen i 30 minutter om bare driit. Høyt. Og når hun endelig legger på og jeg jubler litt inni meg, da må vi selvsagt ringe enda ei venninne og fortelle akkurat den samme historia som vi fortalte førstemann,- om hva som skjedde på en eller annen fest i går, og at hun ble så full og at hun og Marte begynte å krangle i drosja hjem, og Adrian som var så kjekk, og greit at man blir full, men ikke så full. Og bla bla bla.

Når folk snur seg og ser rart på deg så er det på tide å ta hintet.. Nei, la oss heller ringe en tredje venninne..! :roll: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Kjæresten min elsker meg alt for, alt for mye..

Noe som er vannskelig når forholdet bare går nedover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Det irriterer meg at du hiver sneipene dine på plenen min og blomsterbedet mitt! Jeg hiver da for &%¤&# ikke søppel på DIN plen når jeg er på besøk til deg? Synes du jeg har for lite å gjøre på, slik at jeg burde være takknemlig for å plukke sneiper etter deg? Eller kanskje du synes at jeg har så stygg hage, at litt søppel gjør ikke noe??

Det irriterer meg at du blir sur når jeg høflig avviser deg på byn. At jeg ikke vil ligge med deg, betyr ikke at jeg synes du er feit og stygg.

Det irriterer meg at du skal inn på bussen før vi andre har fått kommet oss ut. Ser du ikke at når det står 15 stykker fra midtgangen og ut til døren, så er det ikke plass til å gå inn noen steder? Eller kanskje vi skal rygge tilbake til setene våre til du har kommet deg inn?

Det irriterer meg at du er sur for at jeg ikke slapp deg forbi i handlekøen. Jeg skal ha to ting, og du har en handlevogn full! At du er en gammel grinebitter gir det ikke forkjørsrett i køer! Og iHVERTfall ikke påkjørsrett! AU! %&%#/

Det irriterer meg at dere som drikker kaffe på jobben søler over alt (gulvet også! og det er bare å følge sporene til kontorene deres!), og at dere ikke gidder å skylle koppen deres. Bare setter den fra dere hvor som helst, og henter dere en ny!

Det irriterer meg at du ikke sa fra om at du var syk når vi skulle besøke dere, når du VISSTE at jeg ikke kunne bli syk på det tidspunktet (pga at jeg skulle noe uken etterpå, som jeg måtte AVLYSE fordi jeg ble syk!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Drittmannfolk som tar kontakt flere måneder etter man har datet dem! Og selv om man tydelig presiserer "jeg har kjæreste", og prøver å høflig avvise videre samtale, er det tydeligvis umulig å ta hintet!

- Tanken på at jeg snart skal tilbake til eksos og stress!

- Barnefamilier på påskehandel

- Eiendomsmeglere som ringer og ringer! Når jeg sier at jeg skal ringe tilbake, så gjør jeg det, når det passer meg.

Sikkert mye mer også

Endret av Vanya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...