Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Til vedkommende som sitter foran meg og knasker, smatter og bråker med maten; bruk lunsjen til å trykke i deg eplet/gulerøttene og knekkebrødene dine, ikke bråk så inn for jævlig hver bidige dag med maten din. Og trenger du virkelig å spise 5 knekkebrød og bruke så sinnsykt lag tid på hver munnfull?! Det holder vel å tygge et par ganger, ikke ti! Og slutt og snakk med mat i munnen.

Sånn, da var det sagt. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over foreldre med barn på bussen, som lar disse stå på setet med utesko. Sist gang jeg tok bussen hadde barnet som stod på setet skikkelig gjørmete sko, og moren børstet ikke av setet etterpå en gang! Er det ikke vanlig å ha litt omtanke for de som skal sitte på setet etterpå? Møkka under barneskoene er ikke renere enn voksne sine sko akkurat. Skjerpings foreldre!

Så, da var det sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd det, men merker at det irriterer meg uansett. Og det er mødre som ikke har hørt om stellerom, som kan finne på å skifte bleier på barnet midt på et resturantbord. Jeg er vanligvis ikke den som sier ifra om ting, men hadde jeg sett det så hadde jeg gått bort og brølt til kvinnfolket "Se til helvete å fjern ungen din og den drittbleien, folk sitter faktisk her og spiser". Jeg hadde atpåtil tilkalt folk som jobbet der osv. og gjort mye ut av at jeg betaler ikke for å se på avføringen til andre mennesker.

Problemet er at ingen tør å si ifra når det gjelder sånne ting, jeg hadde antageligvis fått applaus eller et par "bra gjort" nikk osv. Det er utrolig mange som vil si ifra, men ikke tør, men jeg anbefaler dere å gjøre det, for disse kvinnfolkene må lære seg til at et resturantbord er IKKE et helvetes stellebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_laura_*
for disse kvinnfolkene må lære seg til at et resturantbord er IKKE et helvetes stellebord.

Nåja, da jeg opplevde dette på en lørdagskafe, så var faren til babyen med også. Han var så kry som en hane da de stelte barnet og tok bort bæsjebleie, ja, midt på bordet.

At det skulle være en hyggestund med min kjæreste ofret de ingen tanke, sjølsagt. Mista matlysten gjorde vi og, selv om vi har hatt bleiebarn sjøl. Merkelig, hva?

Dette er mange år siden, men jeg irriterer meg enda over at vi ikke sa ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninner som skifter personlighet når de er sammen med kjæresten.. Får lyst til å :scorpis:

Folk som tror alle kan være venner med alle. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg ikke over så mye, men når folk på trange busser glemmer at baggene og ryggsekkene deres faktisk tar plass, så blir jeg skikkelig arg. Det er ikke trivelig for andre mennesker å få en ryggsekk presset inn i fleisen når ryggsekkbæreren snur seg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg tar avstand fra smålige og gjerrige mennesker. Som heller ikke eier empati og er istand til å sette seg inn i andres situasjon.

Ja, jeg vet at du har lite penger utbetalt, din gamle dust, men jeg har ordnet og gjort en jobb gratis for deg i flere timer.

Men så står du der pinadø og skal ha det billigere, slik at jeg må punge ut.

Saken er at jeg skaffet rimelig leilighet til et pensjonistektepar i utlandet for et par ukers opphold. Dette brukte jeg mange kveldstimer på. Mange mailer og en telefon. Prøvde å forklare dette, men det gikk ikke inn i den lille nøttehjernen din.

Det sies at hvis man reagerer på og hater egenskaper man ser i andre er det fordi det er noe man kjenner igjen fra seg selv. Her er jeg helt uenig med vitenskapen, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Akkurat nå for tiden ergrer jeg meg over kolleger som har sååååååå god tid - hele tiden. Kommer konsekvent for sent, tar alt for lange pauser, kommer aldri i gang med arbeidsoppgaver sånn at alt blir stress for alle andre.

Og når jeg sier noe om problemet, er det jeg som er drittsekken :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grisesint på megselv fordi jeg har bestemt meg for å droppe ut dette året og starte 2. på nytt neste år. Er så forbanna skuffa. Kroppen min sier stopp, psyken min har fått nok, og jeg er helt ubrent, men fortsatt er jeg sint, forbanna, skuffa og irritert på meg selv som aldri klarer å få til noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert over folk som generaliserer og skjærer alle over én kam. Et eksempel fra tråden her, en overskrift: Jenter er onde. Basta bom, liksom, ingen nyansering.

Noen jenter og gutter er ufordragelige, men ikke alle. Dere skjønner hva jeg vil frem til?

Signerer.

Det samme gjelder de jentene som mener ALLE mannfolk er like. Mistenker en del for å være lesber som er sjalu fordi det er mannfolk på Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at hvis man reagerer på og hater egenskaper man ser i andre er det fordi det er noe man kjenner igjen fra seg selv. Her er jeg helt uenig med vitenskapen, gitt.

Hvorfor skal vitenskapen svi for et gammelt ordtak? Vitenskapen sier nok ikke noe om dette her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vitenskapen svi for et gammelt ordtak? Vitenskapen sier nok ikke noe om dette her nei.

Ha litt humor, da! Og ikke ta alt så forbaska bokstavelig.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forbannet og frustrert! Hver gang den superhotte sjefen kommer innom avdelingen, ser jeg ut som et takras! HVER gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så forbannet og frustrert! Hver gang den superhotte sjefen kommer innom avdelingen, ser jeg ut som et takras! HVER gang!

Du får pynte deg og gjøre deg vakker hver dag da :):yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som fjerter i gruppetimer på treningssenteret. LA VÆRE Å SPISE KÅL OG BROKKOLI FØR DU TRENER HVIS RINGMUSKELEN DIN ER SÅ SLAPP AT DU IKKE KAN HOLDE GASSEN INNE.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer meg meg noe j*vlig over ex'n din kjæresten min, fordi hun

a) skal være bestis med hele omgangskretsen hans (som delvis jo også blir min nå...) MEN

b) nekter å delta på noen arrangementer om jeg er der, og om det skulle skje en glipp og vi befinner oss i samme rom samtidig, ser hun ikke på meg engang og er SÅ forbanna for at ingen advarte henne om mitt nærvær...

GREIT OK, vansklig å komme over han, men get a grip - det er 1,5 år siden dere var sammen! Bli voksen!!! F*cking dramaqueen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg selv fordi jeg aldri klarer å komme meg opp om morran uansett når jeg legger meg

Meg selv igjen, fordi jeg ikke klarer å ta mot til meg og bare fortelle han jeg liker at jeg liker han

Han jeg liker fordi han forvirrer meg noe sinnsykt med signalene sine

Kabel til pc-skjermen som ikke funker som den skal, som resulterer i at skjermen blir rosa

Unger som skriker på bussen

Foreldrene til unger som skriker på bussen fordi de ikke gjør en damn shit med det

Innpåslitne innvandrermannfolk i byen

at det ikke kom nye episoder av Big bang theory eller How I met your mother denne uka

At jeg ikke har et liv i ukedagene for tiden

Phuu... godt å få det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er irritert på villkatten vi tok inn for et par mnd siden :(

Steriliserte henne forje uke, og innen søndag hadde hun klart å rive opp stinga sine. Dyrlege besøk natt til mandag var ikke billig ( 2000kr ). Så nå bruker vi bandasje over, men hu biter den av for å slikke og tukle med stingene, så må ta på ny bandasje 4-5-6 ganger om dagen :(

Endret av r0za
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest WendyClear
Jeg tror det er gaaanske mye jeg irriterer meg over:

- Folk som stemmer Frp, men ikke vet hvorfor. Egentlig irriterer jeg meg generelt over Frp :)

- Tyggismattende mennesker, særlig 40-50 år gamle damer.

- Køsnikere

- Folk som ikke vet hva blinklys er

- Kristne gruppe som absolutt måå fortelle meg hvorfor jeg bør bli kristen!

- Folk som på ingen måte er kristne, men som døper barna sine fordi det er "tradisjon". Respektløst å lyve i kirka og si en skal oppdra barna sine i den kristne tro når en driter i det!

- Folk som suger middagsreste ut tennene! Ingen interesserer seg i å høre en suge ut og tygge på gammel mat. Lyden er helt jævlig vemmelig.

- At en ikke kan si til venner at en bare ikke har lyst å bli med på noe. En må ha en god grunn! Av og til har en bare ikke lyst :)

- Fjortisser som skriker når de snakker på bussen

- Folk som ikke hjelper en med barnevogna på bussen. De sitter bare og ser dumt på deg. Iallefall når en spør om hjelp.

- Folk som synes jeg er syk som er vegetarianer!!! Snakker til meg som om jeg har valgt å være heroinmisbruker.. Jeg forteller ikke dem at jeg synes det er ekkelt at de spiser døde dyr. La meg spise maten min i fred!!!

Kommer nok på mye mer senere :ler:

ENIG med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Folk som kommenterer andres spisevaner(mulig at jeg er for høflig oppdratt, men det kunne ikke falle meg inn og gå bort og si det til fremmede eller tilfeldig utbryte slik til venner og bekjente).

Hvis man spiser et stykke kake på lørdag når man er ute, så kan de si noe "Åå, herregud, er det mulig, det er så masse kalorier og sukker og fett og dritt i sånt" og fortsetter med å hinte til at hvis man fortsetter å ta det kakestykket hver lørdag, så er det jevngodt med å ville ha en rekke sykdommer og ende opp i 200-kilos-klassen. Skjønner de ikke at andre kan passe på sitt eget liv?

Og de som kommenterer "Slanker du deg?" når man spiser grønnsaker eller salat. Faller det dem ikke inn at man kan like frukt og grønnsaker, eller i alle fall ha det som et stor del av kostholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...