tøydokka Skrevet 25. september 2009 #501 Skrevet 25. september 2009 typisk scenario: i butikken du handler går du forbi en korg med diverse nedsatte varer. f.eks pga kort holdbarhet.. du tar med noe- eller mye- kun fordi det var så rimelig. I kassen blir varen(e) slått inn til full pris. Ergelig! Du vil helst ikke lage noe oppstyr, men kommenterer det, og sier f.eks at "det stod den var på halv pris".. H#n i kassen har ikke fått det med seg, og stoler heller ikke på at det du sier faktisk stemmer. Så h#n tilkaller assistanse. Dette tar litt tid, og køen bak deg blir etterhvert ganske lang. De butikkansatte har det med å snakke så høyt at hele køen får med seg at du hamstrer tortillalefser, seigmenner, eller et eller annet i ferd med å gå ut på dato. Det blir ubehagelig og flaut. Kan de ikke bare lære seg å merke varene korrekt??
Marblecake Skrevet 26. september 2009 #502 Skrevet 26. september 2009 (endret) På tide å gjøre seg til den mest upopelære og frustrerte personen på KG da mon tro. I ingen spesifikk rekkefølge. Barn: - Nei, jeg synes ikke at den snørrete ungen din som løper rundt og skriker som en skutt katt er søt, og det er ikke samfunnets oppgave å passe på h*n når vesenet blir sluppet løs på butikk/kjøpesenter og løper rundt og hyler og velter ting. Bikkja mi har mye bedre oppførsel enn de fleste unger jeg har møtt, og som når andre hunder ikke oppfører seg så klandrer jeg eieren. Mødre: - Bare fordi det er ungen din betyr det ikke at h*n er ett mirakel, vi har alle kommet her på samme måte, og til og med kakkelakker formerer seg. - Og bare fordi du har trykka ut en liten sneip betyr det ikke at du har carte blanche til å ta deg til rette overalt, både skrevne og uskrevne lover gjelder for deg fortsatt, du og sneipen er ikke spesiell i noen andre sine øyne. Overtro: - Religiøse personer som absolutt skal overbevise en, og fortelle deg hvorfor deres "sky daddy" er den ekte guden, og hvordan han elsker deg, men mest sannsynligvis kommer til å sende deg til skjærsilden eller helvete en tur før han begynner med det. - Personer som ikke forstår forskjellen på en teori og hypotese, spesielt Intelligent Design og creationism idioter. - Personer som kaller det ett mirakel og at det er guds verk når det er noe som kunne ha skjedd av seg selv, man ser av og til at kreft plutselig forsvinner, men man ser aldri en stakkars unge som har fått sprengt av seg føttene av en landmine, der beina plutselig vokser tilbake. - Og hvis det faktisk finnes en Gud, der dette er hans vilje er han ikke verdig min tilbedelse. - Personer som tror at det finnes mennesker som kan snakke med de døde. Det kalles cold reading og er bullshit av verste grad. - Astrologi / palm reading / Aura reading og annet kvakksalveri. Alternativ medisin: - Personer som tror hardnakket på dritt som er bevist igjen og igjen på det meste har en placebo virkning. Det kalles alternativ medisin pga. det ikke finnes ett fnugg av bevis for at det fungerer, så snart det er bevist at det fungerer så slutter det å være alternativ medisin, og blir medisin. Mennesker: - Personer med null folkeskikk, som ikke sier verken takk eller vær så god, som kommer med en full handlevogn og ikke slipper forbi stakkaren bak som skal ta to ting. Som ikke bruker blinklys, eller bruker det først når man begynner å svinge av veien, og de som kjører 70km/t i både 30/50/60/70 og 80 sone. - Fjortisser… - Folka som sitter å slafser og smatter, og stapper inni så mye mat på en og samme gang at de ikke klarer å lukke munnen, så man ser rett inn i kjeften på fyren som akkurat har klart å trykka halve brødet med fem forskjellige pålegg på, og hvordan dette sakte men sikkert blir til grøt, rett og slett ett herlig syn. - Tullingene som bruker år og dag på å få inn bagasjen sin under boarding, og står midt i veien å jabber mens folk prøver å komme inn for å sette seg. Som prater høylytt under sikkerhetsinstruksene (ja jeg har sett det hundre ganger før selv og trenger det strengt talt ikke, men jeg synes det er respektløst å rope over kabinpersonalet som prøver å gjøre jobben sin) Samme med de som handler med seg sprit på tax-free for så sitte å drikke seg drita på flyet. - Personer som skriver på dialekt i e-poster/sms/forum etc. Vi har etter min mening allerede ett skriftspråk for mye i Norge, vennligst la meg slippe å lære meg 100 til. Det tar jo fire ganger så langt tid på å forstå hva noen skriver til en. - De som stemmer på FRP fordi de vil ha billigere alkohol/bensin og høyere fartsgrenser. Venner: - "Venner" som bare tar kontakt når de trenger noe, eller inviterer deg på noe, så ender det opp med "Forresten kan du ikke fikse pc'n min?" Hundeeiere: - Personer med små aggressive bikkjer som unnskylder bikkja si hele tiden, og synes bare den er søt når den flekker tenner/knurrer til andre mennesker/hunder. Den er jo så liten og søt, gidameg. Hadde Schæferen min oppført seg sånn hadde politiet kommet for å avlive den. - Uansvarlige oppdrettere og kjøpere som anskaffer seg Rottweiler/Schæfer/Pitbull for å ha en"tøff" hund som ender opp med å bite noen og ødelegger ryktet til disse flotte hundene. Helsevesenet: - Er ekstremt frustrert over hvor mange lavpanna idioter som har klart og blitt lege/psykolog/psykiater. Som valgte yrket bare pga. status og/eller lønn. Som bare vil ha personer fort inn og fort ut av kontoret for å tjene mest mulig penger. Hadde gjerne sett det hadde vært intervju før man kom inn, og heller slappet litt mer av når det gjaldt karakterer. Jeg vil heller ha en lege som i hvert fall forsøker enn en som gir totalt faen, og har like mye sosial innsikt som en most hamster. Meg selv: - Over at jeg ikke kommer over den jævla sosiale angsten. - At jeg sliter med å få av meg de siste 12-13 kg. - At jeg fortsatt ser på meg selv som 110kg når jeg nå er 80. - At jeg altfor lett lar meg utnytte av folk. - At jeg aldri kommer til å bli god nok i mine øyne. - Og derav aldri komme til å få meg kjæreste. - At verden generelt sett er ett bedritent sted som hadde vært bedre uten mennesker. Endret 26. september 2009 av Marblecake
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #503 Skrevet 26. september 2009 Det irriterer meg at jeg ikke bare kan si til kollegaen min at jeg liker han så godt og dør litt hver gang han ikke er på jobb!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 #504 Skrevet 29. september 2009 Jeg blir både frustrert og lei meg over mennesker som tar sin dårlige dag og dårlige humør utover andre. Jeg har mange dårlige dager, men skjuler det bak et smil. Og så er jeg frustrert over meg selv fordi at jeg lar andre såre meg så mye med sure ord at jeg gjemmer meg og gråter....
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 29. september 2009 #506 Skrevet 29. september 2009 Irriterer meg akkurat nå grenseløst over folk oppi årenesom ikke har lært en dritt eller blitt særlig klokere med årene. Den typen gamle som må ha dramatikk i livet sitt for å føle at de lever og som får panikk når de ikke får med seg siste drap, knivstikk eller ran.' Som sakte men sikkert begynner å mistenke andre for ting de sjøl sikkert begår, det være seg unnasluntring, småbedrag, pengerot og nøklerot. Som ikke har lært noe av livet, men graver seg dypere og dypere ned i egne små bagatellmessige problemer, slik som uregelmessig avføring, naboens inntekt og pengebruk, udugelige leger og slipset til nyhetsoppleseren. Er det ikke mulig å bli gammel og klok?
Guriane Skrevet 30. september 2009 #507 Skrevet 30. september 2009 (endret) Folk som prøver å snakke diplomatisk og ikke direkte vil ta noe parti. "Jeg er så prektig og intellektuell". Endret 30. september 2009 av Guriane
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #508 Skrevet 5. oktober 2009 Folk som alltid legger skylda på andre for alt som ikke fungerer i livet deres, i stedet for å ta ta og gjøre noe selv. Folk som sitter på ræva og forventer at andre skal ordne opp i livet deres. VRÆÆÆÆL !!!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #509 Skrevet 5. oktober 2009 Folk (og gjerne nærmaste slekt) som berre mååå fortelle om kor dyrt ting er, kor dyrt det er med nye kle til ungane, med bryllupsgåve til bestevenninna, med julegåver. ..osv. Men som har betre råd enn dei fleste andre. Og mykje betre råd enn meg som ho forteller det til, og som kanskje har null på konto men likevel ikkje syter over det til andre fordi. Folk som heile tida må klage over kor slitne dei er, sjølv om dei har fri eit par dagar i veka, og har voksne ungar. Trur dei eg treng bruke mi lille fritid på å høyre på det, eg som sjølv jobbar 5 dagar i veka og har 3 små barn? Folk som syter og klagar over kor travelt det er med barn, og så har dei eit eller to rolige barn som sovnar kl 19.00 på kvelden utan skrik og skrål, og dei er sjølve "ute på livet" og morar seg ofte. Kvifor klage over dette til meg, som har 3 meget aktive ungar, og omtrent aldri kjem seg ut av huset??! Folk som seier "åh, no treng eg ein ferie", og så har dei nettopp vert på jentetur til storbyen, og berre jobba ei lita 3-dagersveke etter det. Ja, er rett og slett frustrert over folk som klagar på ting dei ut ifrå mitt synspunkt ikkje treng å klage på
tøydokka Skrevet 5. oktober 2009 #510 Skrevet 5. oktober 2009 late kollegaer. som ikke gjør noe uten at de blir bedt om det, og mast på. De som er overivrige er forresten like irriterende..
Gjest Gjests Skrevet 5. oktober 2009 #511 Skrevet 5. oktober 2009 BARN,BARN,BARN. Barn som er skitne (fordi foreldrene ikke har tørka snørra på en hel dag), barn som hyler og skriker, barn som løper rundt som om de skulle vært små rotter, bortskjemte barn, uhøflige barn. FORELDRE som aldri burde fått barn, som ikke sier at nok er nok når barna dems river ned butikkhyller på lørdagshandelen. Foreldre som røyker med barna i bilen/hjemmet. Foreldre som blir dritings mens barna er hjemme. Foreldre som tar med barna på mcdonalds. Foreldre som ikke følger opp skolearbeidet til barna. Røykere . Enough said. Ingen legitim grunn finnes for å røyke. TREGE mennesker. KØ! Bussjåfører som ikke kan et ord norsk, eller engelsk!! Bussjåfører som ikke kan sin egen rute. Bussjåfører som ikke klarer å komme på tiden (med unntak av rush tiden). Bussjåfører som snakker i tlf. Utlendings politikken her til lands. Feminister(!) Listen er lang. Ekstra lang i dag.
felgen Skrevet 7. oktober 2009 #512 Skrevet 7. oktober 2009 Nettbank Minibank DigitaltTV Nettaviser Digital Foto Emballasje Joggesko Treningsfantomer Datanerder Mannssjåvinister NSB Posten Tide Buss Mikrofiberkluter Kaffebarer Pappagutter Pappajenter Folk som ikke skifter dekk selv når de egentlig kan Folk som skulker unna Printere uten blekk/papir Sæggebukser Caps Lock Sminkedokker Nettleie som er høyere enn strømforbruk MasterCard
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #513 Skrevet 7. oktober 2009 Diskusjon.no Dritt lei av at de sender spawnsa sine for å misjonere på kvinneguiden. Dersom man synest at diskusjon.no er best kan man vel holde seg der. (har en viss underholdningsverdi også )
Gjest Vettel Skrevet 12. oktober 2009 #514 Skrevet 12. oktober 2009 - Vuze, eller muligens meg selv som ikke får det til!!! skal jo være sååå enkelt. - mangelen på selvdisiplin angående å spise til jeg er passe mett og å gå mer tur. - sure bussjåfører - klagete mennesker, HOLD KJEFT! ikke spre den dårlige utsuger energien din til meg.
Murder Skrevet 13. oktober 2009 #515 Skrevet 13. oktober 2009 Barn som sutrer og gråter! Den verste lyden i hele, vide verden. Jeg får virkelig lyst til å - og dette gjør det vondt langt inn i sjelen og skrive- jeg får lyst til å slå dem. Jeg er virkelig usikker på hvordan det ville gått om jeg fikk et barn. Nå har jeg heldigvis mange år igjen på, og mange sier at man blir med tålmodig med årene. Så vi får se!
Gjest A. Caron Skrevet 13. oktober 2009 #516 Skrevet 13. oktober 2009 Barn som sutrer og gråter! Den verste lyden i hele, vide verden. Jeg får virkelig lyst til å - og dette gjør det vondt langt inn i sjelen og skrive- jeg får lyst til å slå dem. Jeg er virkelig usikker på hvordan det ville gått om jeg fikk et barn. Nå har jeg heldigvis mange år igjen på, og mange sier at man blir med tålmodig med årene. Så vi får se! Dette kunne jeg til en viss grad signert, om du HADDE HATT BARN SELV!! Kvinnfolk (jentunger) som derimot ikke har anelse om hva det dreier seg om å få barn, og som lar seg irritere så kraftig over ungeskrik (de lett kan velge å unngå), at de får lyst til å bruke vold mot et forsvarsløst barn, kan bare dra et visst sted!! Er du i stand til å tenke vold nå, forsvinner neppe det med årene, så jeg anbefaler deg sterkt å forbli barnløs.
Tante Skrevet 13. oktober 2009 #517 Skrevet 13. oktober 2009 Den ufattelig bitteliten firkanta boks-mentaliteten her på KG irriterer meg. "Sånn ER kvinner" og "Sånn ER menn"! Føler meg bare unormal når jeg leser enkelte forum her jeg, og ikke minst artiklene. "Dette vil han se deg i". Jaha, hva vet du om det? Om jeg hadde stilt i et par av de antrekkene der hadde han ledd så han pissa på seg. Og humor kan man bare glemme.
Murder Skrevet 14. oktober 2009 #518 Skrevet 14. oktober 2009 Dette kunne jeg til en viss grad signert, om du HADDE HATT BARN SELV!! Kvinnfolk (jentunger) som derimot ikke har anelse om hva det dreier seg om å få barn, og som lar seg irritere så kraftig over ungeskrik (de lett kan velge å unngå), at de får lyst til å bruke vold mot et forsvarsløst barn, kan bare dra et visst sted!! Er du i stand til å tenke vold nå, forsvinner neppe det med årene, så jeg anbefaler deg sterkt å forbli barnløs. Jeg har jobet i barnehage :gjeiper: Selvfølgelig har jeg aldri seriøst tenkt på å slå et barn! Jeg hadde da aldri valgt å jobbe i barnehage om jeg hadde det! Jeg er bare usikker på hvordan jeg hadde håndtert slike ting hadde jeg hatt barn selv, tror nok ikke jeg hadde gått til steget med fysisk vold uansett, det er bare en spontant tanke som detter ned i hodet mitt når jeg hører småbarn som hyler når de ikke får sjokolade i butikken, f.eks.
mæda Skrevet 14. oktober 2009 #519 Skrevet 14. oktober 2009 - tvn ikke virker - jeg har klart å gjøre en person jeg er glad i og bryr meg om ganske irritert på meg - fordi jeg er singel ( ja det er virkelig synd på meg selv) - flytoget- og forsåvidt jernbaneverket og NSB også - jeg har signert en leiekontrakt på en altfor stor leilighet - personen jeg vil ha vil ikke ha meg...
Gjest Eurodice Skrevet 14. oktober 2009 #520 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg blir irritert over folk som generaliserer og skjærer alle over én kam. Et eksempel fra tråden her, en overskrift: Jenter er onde. Basta bom, liksom, ingen nyansering. Noen jenter og gutter er ufordragelige, men ikke alle. Dere skjønner hva jeg vil frem til? Så har vi dem som sier "det er..." som en udiskutabel sannhet, istedenfor å si "jeg synes/tenker/mener" osv. Nå snakker jeg ikke om slike ting som for eksempel at det regner/blåser idag. Hvis jeg er sammen med noen, så ser vi begge (alle) det samme. Endret 14. oktober 2009 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå