Gjest gjest_hest Skrevet 14. mai 2009 #481 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over mennesker som ikke kjenner vanlig folkeskikk. Har ei skolevenninne som ALLTID kommenterer det hvis andre har med lunsj hun ikke liker, eller hvis hun synes andres lunsj lukter vondt. "æsj, jeg hater pasta, det lukter så jævlig, spesielt den typen du spiser nå, den ser jo ut som spy jo..." Samme venninne presterer alltid å tenne seg en sigg før alle ved bordet er ferdig å spise. Ikke for å være prippen, men det er så unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #482 Del Skrevet 15. mai 2009 Folk som spiser når de snakker med meg i telefonen!!! Jeg kjenner at da blir jeg varm, svett og rasende. Sett en olm okse noen gang?? Sånn blir jeg da. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_leila_* Skrevet 15. mai 2009 #483 Del Skrevet 15. mai 2009 Kjenner hvordan jeg begynner å koke når ei spesiell venninne ringer til meg og holder på med andre ting samtidig. For det første er det fysisk vondt å høre på alle lydene og for det andre føler jeg meg lite respektert når hun gjør masse andre ting mens hun snakker. Jeg har spurt; "hva holder du på med?" hint, hint, hint.....men da bare ler hun høyt og sier feks "jeg vasker opp" eller "jeg rydder på skrivebordet mitt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. mai 2009 #484 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) kjenner meg igjen i alle de tre siste innleggene ..altså som i å irritere seg over de samme tingene.. Endret 15. mai 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. juni 2009 #485 Del Skrevet 14. juni 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååååååååå GRrrrrrrrr mannfolk!!!!!!! Jeg er supersupersuper irriteret på en fyr jeg egentlig ikke er interessert i en gang og det irriterer meg at jeg blir irriteret fordi jeg vil ha oppmerksomhet og vil at noen skal like meg! kan jo bare svare på den jævla meldinga da. han svarte på den første, hyggelig og stilte til og med spørsmål tl meg, men nå svarer han plutselig ikke da. Fitte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #486 Del Skrevet 14. juni 2009 Fitte! Blir det ikke mer riktig å skrive kuk, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. juni 2009 #487 Del Skrevet 15. juni 2009 Blir det ikke mer riktig å skrive kuk, da? Åhjoda, kuk og fitte og alt som er av stygge ord er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FAENIHELVETE Skrevet 15. juni 2009 #488 Del Skrevet 15. juni 2009 JEG GLEDER MEG TIL DEN DAGEN VI SKIFTER ROLLE, HVOR JEG VIL FÅ DEN STORE GLEDEN AV Å INNTA DRITTSEKKROLLEN, OG DU KAN SITTE DER MED DEN STAKKARS-MEG-ROLLEN MED KJÆRESTE SOM GJØR AKKURAT SOM HAN VIL OG GIR VEL FAEN I DINE ØNSKER OG BEHOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 15. juni 2009 #489 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er drittlei av folk som ikke gidder å bruke blinklyset på bilen!!! Det virker som det fleste tror blinklyset er en knapp som må trykkes inn for at rattet skal kunne dreies. Er så utrolig lei av å vente i rundkjøringer og innkjørsler fordi ingen gidder å KOMMUNISERE til sine medtraffikanter hvor de har tenkt seg hen. Så må jeg og alle bak meg vente, på å se hvor tosken kjører. Rundkjøringene her i byen hadde blitt 50% mer effektive om folk kunne ha brukt blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 15. juni 2009 #490 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg iriterer meg også noe voldsomt over de som ikke bruker blinklys!! I tillegg irriterer jeg meg voldsomt over ei venninne som det ALLTID er noe galt med. Alltid sutring over at hun har vondt et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #491 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er drittlei folk som sier difuse ting slik at jeg må gjette meg fram til hva de mener! Den første gangen jeg fikk besøk av bestevenninna mi etter at jeg flytta for meg selv sa hun ikke stort, bare så seg rundt om i rommet. Til slutt sa hun "Det ser sånn ut som jeg hadde forestilt meg det... (med et tomt blikk)" Javel??! For det første: Har jeg spurt deg hva du mener om leiligheten min?? For det andre: Når du først skal si noe om det så si noe vettugt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. juni 2009 #492 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg irriterer meg veldigveldig over at en gutt som jeg kjenner litt, har et ok forhold til og som jeg atpåtil har hatt sex med, ikke gratulerte meg med dagen, men at han lett skriver gratulasjoner til andre han ikke kjenner såå godt! !!! Ellers takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. juni 2009 #493 Del Skrevet 26. juni 2009 Irriterer meg over den forbanna drittvarmen!! Det skulle vært forbud mot temperaturer over 18 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #494 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg over dataen min som er altfor treig.... Grrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. september 2009 #495 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg irriterer meg over naboen som aldri har hunden i bånd når han går langs bilveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. september 2009 #496 Del Skrevet 25. september 2009 Det irriterer meg at folk ikke har tid til å høre på resonnementer. Det er kjedelig med utålmodige og rastløse folk som ikke klarer å være i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. september 2009 #497 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg voldsomt over at jeg har hatt vondt i hodet flere dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #498 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg irriterer meg over arrogante folk som mener de kan utale seg om ting de over hodet ikke har grunnlag for å uttale seg om. Jeg irriterer meg over arrigante folk som har makt til å påvirke andre menneskers liv, og som nekter å høre på de som faktisk har fagkompetanse til å uttale seg. Jeg irriterer meg over arogante mennesker som ender opp med å ikke gi gi mennesker den hjelpen de fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 25. september 2009 #499 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg irriterer meg over en tidligere god venninne, som jeg nå tydeligvis ikke er bra nok for. Hun gidder ikke si hei til meg engang. makan til arroganse. Jeg regner med at jeg er altfor "spesiell" til å få medlemskap i hennes ekslusive klubb for snille, flinke piker med perleøredobber og rike fedre. Jeg er irritert over at jeg aldri får svar fra hverken studentboliger eller potensielle arbeidsgivere, og jeg er irritert på foreldre som skal legge nesa si borti alt jeg gjør og tydeligvis ikke skjønner at jeg er et voksent menneske. Også er jeg litt irritert på min aller beste, herligste venninne. Litt fordi hun kan knipse i fingrene og få så mange mannfolk hun vil (kjekk evne å ha ), men mest fordi hun har flyttet til Tromsø og etterlatt meg et stort savn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 25. september 2009 #500 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg aldri faaaaen i helvete får meg kjæreste!!!!!!!! Og irriterer meg over at jeg blir så sinnsykt sjalu på at alle andre greier det bare ved å knipse hele tida!!!!!!!!! Jeg er irritert over å ha levd hele livet uten kjærlighet fra en gutt! GRGRGRGRRRRRRRRRRRR (åte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå