Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at jeg ikke leser til eksamen selv om jeg vet at jeg må gjøre det. Hele tiden er jeg så sliten at jeg ikke får noe gjort. Jeg orker rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over alle tråder som ødelegges av haterne av den norske kvinnen, uansett hva temaet måtte være i utgangnspunktet. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppgitt

Jeg er frustrert over typen, som sa han IKKE skulle komme hjem seint igår og kom hjem halv fire og klarte ikke stå på egne bein engang! Han forventa kos og hygge når han lukta som oppspydd erterstuing og ville ikke engang innrømme at han var FULL (han var ekstremt dritings). Idag ligger han bare der og syns synd på seg sjøl. Og dette er 4-års dagen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertesukka i.i.
Jeg irriterer meg over alle tråder som ødelegges av haterne av den norske kvinnen, uansett hva temaet måtte være i utgangnspunktet. :kjefte:

Må bare si meg totalt enig i denne. Orker ikke hverken svare på eller lage tråder som kunne vært interessanne, fordi man vet at de på et eller annet tidspunkt blir ødelagt av useriøse kvinnehatere som bare er ute etter å provosere og lage bråk.

Og det er lettest i verden å si at "man skal ikke bry seg". Jeg leker ikke med dustemikler lenger, så jeg bruker energi og tid på helt andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Folk som legger ned setet på fly og buss. Javel, det er ubehagelige seter, men det er like ille for alle ombord, og det blir ikke bedre av at man får setet til personen foran rett i fleisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke sovne, selv om jeg er dødstrøtt.. Nettopp tydd til en sovepille.. ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wacmoc

Irriterer meg over at typen faen meg ikke klarer å få rævva si til å sende meg mld.

*Frustrert idag!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ikke engang kan gjøre noe så simpelt som å gå ut med bosset uten å kverulere om at det klarer jeg fint å gjøre selv. Selvsagt klarer jeg å gå ut med bosset men når det er han eneste konkrete oppgavet her i hjemmet (min er å ta meg av klesvask, resten deler vi på), er det da for mye å forlange?!!

er ikke akkurat som om jeg ligger å later meg på sofaen heller, er faktisk i gang med en vårrengjøring av hele leiligheta... som han ikke har deltatt i så langt :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg over den syltynne jenta på jobben som sitter på pauserommet og fnyser av folk som spiser lunsj. Gå et annet sted med kaffen din da!?:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

irriterer meg over at jeg må skrive 3000 ord til torsdag. Og jeg har enda ikke begynt, har jobb i morgen og er komplett utslitt pga kyssesyken og jernmangel.

Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrer fordi det var veldig viktig at jeg kom på skolen i dag, men når jeg ikke finner busskortet mitt og ikke har småpenger så kommer jeg ingen vei! Skulle ta sol med ei venninne og handle også, men neeeida.

Det er så kult å våkne klokka syv, og allerede kunne konkludere med at dagen er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg irriterer meg over den syltynne jenta på jobben som sitter på pauserommet og fnyser av folk som spiser lunsj. Gå et annet sted med kaffen din da!?:sur:

:eeeh: Herregud... Stapp en bolle i kjeften hennes hver gang hun kommer og fnyser, så slutter hun nok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallelujah for frustrasjonstråde
:eeeh: Herregud... Stapp en bolle i kjeften hennes hver gang hun kommer og fnyser, så slutter hun nok :jepp:

Teite tenåringsgutter på treningssenteret som er mer opptatt av å se bra ut og ta tyngste mulige motstand og snakke høyt om det enn å passe på seg selv og trene fornuftig.

Hallo! Jeg klarer også å ta 100 kg på den der beinpressegreien, du trenger ikke rope det ut. Jeg er jente. Hold kjeft, takk..

Kompisen hans var normal, men denne gutten virket utrolig... blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Folk som ikke klarer å svare seriøst i tråder. I mangel på noe fornuftig å si, HOLD KJEFT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Irriterer meg over at typen faen meg ikke klarer å få rævva si til å sende meg mld.

*Frustrert idag!*

Han har nok ikke luft i magen. Men bare se det det gode i det. Du er heldig som har en så fin og høffelig mann som ikke promper i ditt nervær.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
Han har nok ikke luft i magen. Men bare se det det gode i det. Du er heldig som har en så fin og høffelig mann som ikke promper i ditt nervær.

:ler:

Haha, takk for en god latter :) Hihi.

Jeg er lei av å være sliten :( Er sliten hele tiden, og alt er bare feil og gærent hele tiden. Blir jo sint over ingenting, og på alle.. Gleder meg til sommerferie så jeg slipper skolen i 2 mnd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden rrriterer meg over...

- kompliserte og ambivalente menn som aldri vet hva de vil

- at jeg til tider har så lite viljestyrke

- venninne mine som alltid skal være så DRAMATISKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg irriterer meg over at jeg aldri blir fornøyd.

Jeg irriterer meg over at jeg tar det nest beste, til tross for at jeg vet jeg trenger mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...