Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Så og si alle min venninner har funnet seg kjæreste, og her sitter jeg og lot mr. perfekt slippe unna, kun fordi jeg er redd!! Og nå er jeg helt alene, og fremdeles redd for å "slippe noen inn", samtidig som at det er alt jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg så grenseløst over en av studentene mine. Et voksent menneske som har gått helt glipp av det de fleste lærer på barneskolen: når læreren snakker holder man kjeft og følger med. Hun sitter og preiker og forstyrrer hele forbanna tiden, slik at verken hun eller de andre studentene hun forstyrrer med preiket sitt får med seg hva de skal gjøre. Så når de skal igang med oppgavene så er det "hva var det vi skulle gjøre?" og jeg må forklare alt på nytt. Og dette er et kurs man betaler for å være med på. Hun ødelegger kurset for de andre studentene, siden de blir forstyrret av henne og jeg blir forstyrret så jeg får brukt mindre tid på de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_laura_*

Kjenner hvordan enkelte mennesker tapper meg for energi;

Telefon fra ei kjerring som tror hun har fått mandat og myndighet til å skjelle ut andre fordi hun er med i styret i en hytte-vel-forening. Arghh.

Det går an å oppklare misforståelser på en grei måte, dumma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Irriterer meg GRENSELØST over en kollega som har verdens mest hyene-aktige, irriterende latter. Den er grusom.

Hun later til å tro at den er "smittende".

Hvilket kunne ikke vært lenger unna sannheten.

Arrgh! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Irriterer meg at jeg egentlig hadde planlagt å lese masse skatterett i dag, men at jeg har vært kjempelat og diktet opp masse unnskyldninger for å slippe! Dumme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Issy_*

Irritert på meg selv over at jeg sier jeg skal lese på studiene og det er 1 mnd igjen til 5 eksamener, men så klarer jeg å komme med de mest tragiske unnskyldningene, og "ja nå er det jo så sent på fredagen at nå er det ikke vits i å starte uansett".

hjølp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at ALLE andre får blomster, konfekt, parfyme og storby-weekend av kjæresten/mannen imorgen, på Valentinsdag.

Usj, ville aaaaldri hatt det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritert på meg selv fordi jeg er oppe enda og burde lagt meg for lenge sia siden jeg skal opp om seks timer.

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
Irritert på meg selv over at jeg sier jeg skal lese på studiene og det er 1 mnd igjen til 5 eksamener, men så klarer jeg å komme med de mest tragiske unnskyldningene, og "ja nå er det jo så sent på fredagen at nå er det ikke vits i å starte uansett".

hjølp!

Tror vi lider av samme sykdom. Si fra hvis det er noen som vet av en kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest oppgitt

Idag hadde jeg kosedag for meg selv og tenkte jeg skulle se på en slik Stormbergjakke. Joda, jeg gikk og kikket både lenge og vel før jeg fant en som jeg prøvde. Den var tydeligvis på tilbud, og lappen over stativet den hang på, sa 499.- Jeg var fremdeles litt i tvil, men dette avgjorde saken:

Mannen som endelig kom og spurte om han skulle hjelpe, kunne fortelle at jakken nok ikke var på tilbud likevel. Den kostet 999,-

Hadde lyst å si, men sier det her i stedet:

Jamen, hvorfor i helvete svarte granskauen henger den på dette stativet da da?

Er så møkklei av dette trikset som brukes stadig vekk i forretninger!

Jeg mista løsta og gikk. Jakken var ikke SÅ fin.

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde jeg kosedag for meg selv og tenkte jeg skulle se på en slik Stormbergjakke. Joda, jeg gikk og kikket både lenge og vel før jeg fant en som jeg prøvde. Den var tydeligvis på tilbud, og lappen over stativet den hang på, sa 499.- Jeg var fremdeles litt i tvil, men dette avgjorde saken:

Mannen som endelig kom og spurte om han skulle hjelpe, kunne fortelle at jakken nok ikke var på tilbud likevel. Den kostet 999,-

Hadde lyst å si, men sier det her i stedet:

Jamen, hvorfor i helvete svarte granskauen henger den på dette stativet da da?

Er så møkklei av dette trikset som brukes stadig vekk i forretninger!

Jeg mista løsta og gikk. Jakken var ikke SÅ fin.

:kjefte:

Det kunne hende noen hadde sett på jakken og hengt den tilbake på feil stativ. Hvis ikke det var tilfelllet, skulle du krevd å få den for 499. Det står vel noe om slik feilreklamering i kjøpsloven vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppgitt
Det kunne hende noen hadde sett på jakken og hengt den tilbake på feil stativ. Hvis ikke det var tilfelllet, skulle du krevd å få den for 499. Det står vel noe om slik feilreklamering i kjøpsloven vil jeg tro.

Omtrent halve stativet var jakker til ordinær pris, altså ikke på tilbud. Og den var ikke feilhengt, for det var mange flere av samme type.

Men som sagt, jeg tror jeg kjøper jakke et helt annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trist_*
Så og si alle min venninner har funnet seg kjæreste, og her sitter jeg og lot mr. perfekt slippe unna, kun fordi jeg er redd!! Og nå er jeg helt alene, og fremdeles redd for å "slippe noen inn", samtidig som at det er alt jeg ønsker.

Jeg og!! Er så innigranskauen irritert og frustrert på at det aldri aldri aldri går veien når det gjelder kjærligheten!!!!! :(

GRINE HØYT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grenseløst over at jeg sitter her og surrer i stede for å gjøre noe fornuftig. Men har jobbet så mye overtid at jeg er lutlei av å være rolig, behersket, den med kontroll og svar på alt.

*pust ut, bare to mnd til ferie og studiepermisjon et helt år!*

Og forresten, jeg er også drittlei av sjefen min som løper fra ansvaret sitt, og sier hun skal gjøre det og det - men så ender det opp med at jeg må gjøre hennes jobb. Og resultatet blir deretter fordi det da er så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Det irriterer meg at jeg blir oversett og forbigått på jobb fordi jeg er "søt,snill og smiler hele tiden". Jeg tar på meg flest vakter, hjelper til overalt der det trengs og gjør en fordømt bra jobb. Så hvorfor kommer sjefen med dumme unnskyldninger for å ikke gi meg mer ansvar og heller gir det til folk som jobber et par ganger i måneden og som ikke gidder å hjelpe til en dritt når noen spør? Man KAN være smart og seriøs selv om man er hyggelig!!!!

Og det irriterer meg at jeg stod opp før åtte i dag, men ligger på sofaen fremdeles. Burde lese til eksamen,skrive oppgave, ta oppvasken, dusje, trene og støvsuge, men jeg sier til meg selv "etter Dr.Phil".

Irriterer meg at jeg har gått opp alle kiloene etter kyssesyken fordi jeg har spist godteri hver dag. Kan godt gå opp i vekt, men ikke pga sukker!

Irriterer meg at jeg er uten mobil i en uke.

Aaah, herlig med slik tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg no grasalt at samboern ikke orka å sykle med meg, for var støl. Mens når broren hans ringer et par timer etterpå så er det helt greit.. :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...