Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare legge med gavepapir i posen? Da hadde det gått mye raskere. De fleste oppegående har forståelse for dette når det er mye kø.

Da jeg jobber på H&M la vi ved gaveesker i posen. Hvis vi skulle pakke inn hver eneste gave, hadde køen blitt 20 meter lang.

Jeg har prøvd meg med den,men da blir de sure for de mener at jeg bør pakke den inn. Og så skal de krangle og diskutere. Drittkunder :gjeiper:

Jeg får gjemme bort teipen i rushtiden og si at jeg ikke kan pakke inn fordi det er tomt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan skjønne at det er frustrerende både for ansatte og kunder, når noen vil ha tingg pakket inn til tross for at køen begynner å flaske seg. Samtidig er det et servicetilbudmange butikker tilbyr, og da er det litt kjipt gjort å kalle en kunde for drittkunde, bare fordi de ønsker å benytte seg av ekstraservicen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Det irriterer meg at jeg ikke eier selvdisiplin. Det irriterer meg at pga det så strøk jeg på eksamen og ikke får fortsette på studiet mitt. Det irriterer meg at jeg føler meg gammal til tross for at jeg bare er 23. Det irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg vil med livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne begynner å irritere meg.

Jeg er singel og hun har sambo, den saken er grei, men hver eneste gang samboeren hennes skal ut på noe, jobb etc, om så bare for en kveld, så tar hun meg fram fra reservebenken. Da skal vi plutselig kose oss.

Reiser han bort et døgn og overnatter, så er det med en gang spørsmål om jeg ikke kan komme og overnatte.

Jeg er ingen dominobrikke man flytter etter forgodtbefinnende!

Føler meg utnytta. Og dette føles heller ikke som gjensidig hygge og nytte, slik et vennskap skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at det er frustrerende både for ansatte og kunder, når noen vil ha tingg pakket inn til tross for at køen begynner å flaske seg. Samtidig er det et servicetilbudmange butikker tilbyr, og da er det litt kjipt gjort å kalle en kunde for drittkunde, bare fordi de ønsker å benytte seg av ekstraservicen. ;)

Hehe,ja,er sant d:) Var jo egentlig en spøk det med å kalle dem drittkunder :gjeiper: Jeg har ingenting imot å pakke inn,og uten kunder hadde dagene gått seint:) Er bare litt frustrerende til tider :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er forbanna på naboene nedenfor som skyter raketter rett mot huset vårt. Vi bor på en ås. Nedenfor åsen er det et vann. Da skulle man tro de hadde vett til å skyte nedover, mot vannet. Men neida, de skyter OPPOVER, de, rett mot alle husene over seg. Vi måtte gå inn igjen etter et halvt minutt på altanen, da flagret rakettene rundt oss. Det var livsfarlig å stå der ute. Skjønner de ikke at når de skyter rakettene oppover en ås, så vil rakettene faktisk eksplodere rett ved husene som bor oppover åsen? Mens om de skyter andre veien, så vil raktenne eksplodere høyt, høyt over husene som er langt der nede? grrr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irritrer meg at så mange fine hus har så stygge kjøken og baderomsinnredinger av FURU!!!!!!Hele hus er kledt med furu!

STYGT, STYGT, STYGT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne begynner å irritere meg.

Jeg er singel og hun har sambo, den saken er grei, men hver eneste gang samboeren hennes skal ut på noe, jobb etc, om så bare for en kveld, så tar hun meg fram fra reservebenken. Da skal vi plutselig kose oss.

Da er du heldig, i forhold til meg. Jeg har ei venninne som har samboer, og når han har andre planer, sitter hun hjemme alene. Hun tar ALDRI kontakt, og spør om jeg kan komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er irritert på en venninne som avlyer en avtale vi lagde for lenge siden, fordi "hun drakk seg fra sans og samling."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over mannen min som stiller meg spørsmål som han vet svaret på. Han kommer gjerne med svaret også!

"Har du lagt i ovnen? Ja..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten_*

Jeg irriterer meg over meg selv som ikke klarer å snakke med mannfolk :( Og jeg er frustrert og irritert over at jeg drakk over alle støvleskaft i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over en hun venninnen som "drakk seg fra sans og samling." Det neste hun klart var å dusje rett før hun skulle ut i -5 grader å gå tur. Hun kom altså med søkkvått hår, og ingen lue. Så den lange turen vi hadde avtalt ble til en 20 min tur fordi hun frøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juleirritert

Jeg irriterer meg over de som mener å sitte med fasiten på alt her i livet, lever vi ikke livet på deres måte så er det noe galt med oss?!!

Jeg må ikke ha juletreet til 13.dag hvis jeg ikke vil men du kan gjerne ha det til påske for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ergrer meg grønn over folk som ikke skjønner at kommunen umulig kan klare å brøyte/strø alle fortauene i hele Bergen på en gang! Det er bare så mange strøbiler og sjåfører til rådighet. Når det regner hele natten og saltet blir skylt bort, er det ikke mulig å få strødd alle fortauene til folk skal på jobb tidlig om morgenen. For at det skulle gå, måtte man hatt én strøbil med tilhørende sjåfør pr kvartal omtrent. Og det har jo kommunen virkelig penger til,..

Like irriterende er de som syter over at huseiere er pliktig å strø/måke fortauet utenfor boligen, samtidig som de syter over de kommunale fortauene som ikke er strødd. Ja, MER jobb for kommunen, da blir det sikkert gjort unna mye fortere.

Det er ikke kommunen sin feil at det er glatt, de har alle mannskap og biler ute og jobber på spreng, men det er UMULIG å stø alle fortauene i byn samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er irritert på meg selv fordi jeg klarte å si til sjefen at jeg følte at jeg ikke hadde kontroll på jobben. Jeg var sliten, og jabbet bare i vei. Ville ikke virke for selvsikker, så i god gammel stil ga jeg dette idiotiske svaret. Det hørtes jo nydelig ut. Jeg hadde jo kontrollen, og mente å si at "ja, jeg har kontrollen. Men jeg kan alltids få enda bedre oversikt". Må rydde opp i den der på medarbeidersamtalen...

Er det mulig!!!!!! :sukk: Det var jo litt av et inntrykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...