Gå til innhold

Totusenogåtte-babyen

Carmensita

Anbefalte innlegg

Hei jenter! (og gutter...)

Nå skal jeg/vi i gang med prøving for første gang. Vel...vi har ikke brukt prevensjon de siste månedene, men vi har ikke vært sammen i de "farlige" periodene, så det teller nok ikke.

Kjæresten min og jeg bor nemlig fortsatt i hver vår by...! Men i neste uke skal vi være i lag hele uka, og jeg innbiller meg at det er da jeg har EL. Jeg har stort sett veldig stabil syklus på 28 dager, og siden mensen kom forrige tirsdag, så bør neste uke være bra. Eller?

Jeg gleder meg veldig til å prøve, og synes det er en spennende tid. Kjæresten min er helt sikker på at vi skal klare det på første forsøk. Han har allerede regnet ut termindato, og funnet navn. Så da er det jo bare å få babyen i boks..! Jeg forsøker å si til han at det ikke er sikkert at det er så lett.

Vi er begge noen og tretti, så sånn sett bør det jo ikke gå alt for lang tid. Men jeg kjenner mange nok som har strevd veldig lenge. Familiehistorien tyder på at det kan gå relativt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Takk skal dere ha! Det er jo en spennende tanke at det skal vokse et nytt menneske inne i en.

Kjæresten min og jeg har vært borte på tur, men om det ble "noe" på oss, det får tiden vise. Vi var ganske forsiktig for å si det sånn....

Jeg tror jo fortsatt at jeg hadde EL i forrige uke, og sist helg fikk jeg veldig ømme bryster som har fortsatt hele denne uka. Det bruker jeg vanligvis å få et par dager før mensen, men den skal etter skjemaet mitt ikke komme før i slutten av neste uke.

Men - etter en operasjon i narkose og ny kjærest i vår, så har kroppen min definitivt ikke oppført seg som den ellers gjør. For sein mens, for tidlig mens, og ellers en del lystige hormoner. Artig å finne ut av det og!

Og artig å lese bloggene til dere andre jenter! (og gutter?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

:velkommen: hit!

Er nykommer er selv også, akkurat i gang med prøving og dagbok :-)

Det er kjempespennende å prøve, vet aldri når det plutselig skjer noe.

Krysser fingerene for at det skjer fort!

Ha en strålende dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Hadde vært moro å vite hvordan gikk det med Carmensita :) Håper hun har en liten en allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...