Totalya Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg satt i fikla med digitalkameraet til mamma og pappa i dag. De har nettopp kommet hjem fra syden, og hadde endel bilder på det. Det er et Adventkamera, så jeg var ukjent med menyen. Trykte execute eller noe, og da forsvant alle bildene. :gråte: Var ikke inn i slette/delete funksjonen... Finnes det en mulighet for å finne igjen bildene?
Orthia Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Sjekk her, det finnes mange programmer som kan gjenopprette slettede bilder http://www.dinside.no/php/art.php?id=101583
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg formaterte et minnekort ved en feiltakelse en gang. Programmet PhotoRec klarte å hente tilbake ALLE bildene uten problemer. Og programmet er gratis. Anbefales!
Thomasine Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Et eller annet skjedde med alle mine ca. 400 bilder etter ferien...plutselig fant jeg bare noen... :gråte: Da jeg satte minnekortet tilbake i kamera viste den "ingen bilder"... Så leverte jeg minnekortet på en fotobutikk, og der fant de alt!!! De brant en cd for meg for 300,- og heldigvis har jeg minner fra sommeren 2007.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå