Gå til innhold

'Lett' parfyme

imeria

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg prøver å finne en parfyme som er litt 'meg', men blir så forvirra av alle luktene når jeg kommer inn i et parfymeri at jeg aldri klarer å kjøpe noen.

Jeg vil gjerne ha en mild og lett parfyme, ikke så veldig søt, kanskje litt frisk ;) Jeg vil ikke at den skal lukte sånn kjempe sterkt, sånn at _alle_ rundt meg lukter den, men bare mildt og godt liksom ;) Noen som har noen ideer til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg prøver å finne en parfyme som er litt 'meg', men blir så forvirra av alle luktene når jeg kommer inn i et parfymeri at jeg aldri klarer å kjøpe noen.

Jeg vil gjerne ha en mild og lett parfyme, ikke så veldig søt, kanskje litt frisk ;) Jeg vil ikke at den skal lukte sånn kjempe sterkt, sånn at _alle_ rundt meg lukter den, men bare mildt og godt liksom ;) Noen som har noen ideer til dette?

Å så morsomt at du spurte! Du skjønner i dag fikk jeg på hjernen at jeg måtte ha Glow av Jennifer Lopez. Den er så god! den passer nemlig perfekt beskrivelsen din: Mild, frisk og ren. Du burde prøve den! De har den på vita og de fleste parfymerier. Eller Lovely av Sarah Jessica Parker. Plis prøv begge!

Du kan foresten lese om den Glow her:

http://www.jenniferlopezbeauty.com/templat...low/default.asp

Lovely her: http://www.sarahjessicaparkerbeauty.com/US/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morsomt at du spurte! Du skjønner i dag fikk jeg på hjernen at jeg måtte ha Glow av Jennifer Lopez. Den er så god! den passer nemlig perfekt beskrivelsen din: Mild, frisk og ren. Du burde prøve den! De har den på vita og de fleste parfymerier. Eller Lovely av Sarah Jessica Parker. Plis prøv begge!

Du kan foresten lese om den Glow her:

http://www.jenniferlopezbeauty.com/templat...low/default.asp

Lovely her: http://www.sarahjessicaparkerbeauty.com/US/

Enig! Enda jeg ikke er så begeistret for kjendisparfymer. Jeg har faktisk brukt opp en hel flaske med JLo Glow - veldig ren og delikat- Kan vel si det samme om Sarah Jessica Parker, men den ble litt "stikkende" på meg etter noen timer.

I tillegg vil jeg virkelig anbefale å prøve 5th Avenue fra Elisabeth Arden. Den er bare fantastisk deilig, mild og god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marte_*

Elisabeth Arden`s Green Tea er en perfekt hverdagsparfyme. Den er bare frisk og deilig .. ikke noe påtrengende parfymedunst.

I samme serie finnes dusjgelè og bodylotion .. alldeles nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabeth Arden`s Green Tea er en perfekt hverdagsparfyme. Den er bare frisk og deilig .. ikke noe påtrengende parfymedunst.

Jeg har prøvd Green Tea kremen fra Elizabeth Arden, og den synes jeg lukter veldig godt! Kanskje jeg skal se på den parymen neste gang!

Tusen takk for tipsene folkens!!! Tar gjerne imot flere ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Kenzo d'ete. Den lukter mildt og godt.

Må bare si at jeg er enig i denne også!

Jeg liker heller ikke Elisabeth Arden`s Green Tea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Kenzo d'ete. Den lukter mildt og godt.

Hvor får man kjøpt denne? Finnes den på vanlige parfymerier? Er Kenzo et merke sånn som f.eks Lancome? Kan ikke så veldig mye jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg vil jeg virkelig anbefale å prøve 5th Avenue fra Elisabeth Arden. Den er bare fantastisk deilig, mild og god

Henger meg på denne! ELSKER DEN! Har tre perfymer som er "meg" og denne er min "milde og deilige" parfyme når jeg bare vil lukte rent, friskt og ikke mye. Bruker den om sommeren, på jobb og hvis jeg skal være sammen med en kjæreste (er en stund siden nå da men..). Den lukter såpass mildt at det er greit for folk som er LITT for nærme deg også:P Hehe.. Men denne er bare behagelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Gjest_Nina_*

Jeg henger meg på Green Tea, som jeg har anbefalt i en annen tråd her. Den finnes i tre forskjellige varianter som kan prøves på parfymeri eller Cubus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, bruker denne i hverdagen og synes den er veldig god. Lukter ikke parfyme i vanlig forstand og har fått kommentar på at jeg alltid lukter så friskt og naturlig. :)

J'Lo med Glow lukter også kjempegodt, men når jeg er vant til å bruke Green Tea så lukter Glow mer parfyme, så den bruker jeg når jeg skal noe LITT mer en bare hverdagsting. (men ikke egentlig ut-parfyme, men litt sånn på kafe med gode venner, ut på date, noe koselig, sosialt utover helt hverdags jobb og trening. )

du som nevnte på at du får Green Tea i tre forskjellige typer, har du sett om de har Iced Green Tea? Det var den første jeg fallt for, synes den er veldig mild og god, men har ikke funnet den på noen tax free i det siste, skulle gjerne hatt den, det er ikke en av de tre typene du snakker om? vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...