Gå til innhold

Restaurant v/Dominion Theatre


evilla

Anbefalte innlegg

Vi skal til London om kort tid. Og da skal vi se we will rock you musikalen i Dominon teateret. Er det noen som vet om en god og rimelig restaurant i nærheten av dette teateret? Det ligger med Tottenham court road st.

Hadde vært fint å hatt en restaurant klar i nærheten, slik at vi ikke bruker mye tid på å finne en fin restaurant. For vi har ikke så veldig god tid før musikalen..

Fint om det er en litt romantisk rest. Vi liker det meste. Men ønsker ikke at den skal være for dyr...

Endret av tuscany
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet om noen restauranter? Har sett at mange her inne har god peiling på London, så håper noen kan gi meg noen tips. Veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har vært mye i London, men pleier sjelden å tilbringe kveldene rundt Tottenham Court Road. Kan du ikke kikke litt her?

http://www.allinlondon.co.uk/tube-tottenha...restaurants.php

Ellers er det mange koselige restauranter rundet Covent Garden, og det er jo ikke så langt fra Tottenham Court Road. Beklager at jeg ikke kunne være mer til hjelp. Håper dere får en super tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for link, her var det jo mye å kikke på. Skal se om jeg finner noe spennende :)

Men fint hvis noen har noen anbefalinger ang. en restaurant i dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Området akkurat rundt det teateret er ikke så hyggelig... Jeg ville som Grissini gått til Covent Garden - det tar bare et kvarter, og er mye hyggeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får kanskje gjøre det. Har dere noen restauranter å anbefale enten på leicster sq. eller i covent garden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nettopp i London og bodde på et hotell som lå på Tottenham Court Road. Vi spiste noen kvelder i området som ligger rett bak dette hotellet, Bloomsbury. Fant flere koselige restauranter, blandt annet en som het Tas. Spiste også kjempegod mat på en italiensk restaurant, men husker dessverre ikke navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men det var i hvert fall ikke veldig dyrt, og ligger bare noen minutters gange fra teateret dere skal på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så at prisene lå på hjemmesiden deres. Ser at det er en tyrksisk rest. Det kan jo være spennede. Skal absolutt vurdere denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...