~Belle~ Skrevet 14. august 2007 #1 Del Skrevet 14. august 2007 Januar 2008 2 januar - Litjmor 12 januar - Vicchy 14 januar - ~Belle~ 15 januar - Nigo-San 19 januar - MiNNieMooSe 28 januar - Karius Februar 2008 7 februar - Neria 12 februar - Opa 13 februar - Tussijenta 15 februar - Tulip 16 februar - Frk Doodad 26 februar - May Helen 26 februar - Måvite 28 februar - Sprett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 14. august 2007 Sånn, da var terminoversikten oppdatert og lagt øverst i et emne, så kan den oppdateres etter hvert, som man får bekreftet termin. Listen kan jo også etter hvert brukes som fødsels oversikt, men det er lenge til ennå.... Hadde jo vært kjekt om folk hadde blitt mer aktive her inne etter hvert , syns jo det er litt stusselig oppslutning her inne. Vi nærmer oss halvveis i svangerskapet jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiken Skrevet 6. september 2007 #3 Del Skrevet 6. september 2007 Hei! Fører du meg opp på listen? Fikk termin 28 januar etter ultralyd i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 20. september 2007 #4 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har fått ny termin; 17 februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulip Skrevet 23. september 2007 #5 Del Skrevet 23. september 2007 Ny dato på meg også Ultralyd viste termin 10 februar. Dvs over halvveis! Hurra! Det er så gøy å se magen vokse for hver dag og kjenne små spark og boksing innenfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. oktober 2007 #6 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg var på UL i dag. Ny termin er 23. februar. Mens termin er 26. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. oktober 2007 #7 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei og hopp! Lenge siden jeg var her inne... *legge igjen spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå