Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 prøver å finne et forum, der det er litt yngre målgruppe... Husker ikke hva dem kalte seg...
Gjest Reven Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du har ikke flere opplysninger vel? Det kryr av forum der ute.
Gjest ts Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Nei, jeg leter etter forum for jenter i 20-årsalderen. Et generelt forum bare. Med sex/samliv, kjæledyr og hus/hjem/hobby... Husker det var noen jenter her inne som startet et forum. mange syns det ble litt "fjortiss" Prøver å google frem noe, uten særlig resultat...argh
Gjest Bellatrix Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...46&hl=helse
Gjest milkyway Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Vet det er et forum for litt yngre folk, men jeg synes det hadde vært bedre hvis det kom litt eldre der, og folk faktisk postet (sier ikke at alle der inne er for unge, men jeg føler meg litt malplassert i mange av trådene)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå