Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg finner ikke helt svar på dette, og jeg må nødt til å vite det!
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Det står om hvordan man må passe på ovnen o.l, men står ikke hvorfor det blir brann av tørrkoking.
Drua Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hva er det du ikke forstår? Det blir jo brent...
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg fant det, etter maange sider på kvasir (kjedelig å lete sååå mye) Tørrkoking kan bestå av 2 ting: vannet koker opp og gryta står tom, det blir overoppheting og fettet som kan ligge på komfyren tar fyr (mange vasker ikke komfyren ofte eller bra nok) Andre måten var at maten ligger tørt og tar fyr.. Beklager å plage dere med mitt dumme spørsmål...
Gjest Silmarill Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 (endret) Du stiller mange spesielle spørsmål Tweek, merket meg det ja.... Tørrkoking= når du koker noe og vannet fordamper til det ikke er mere vann igjen-da er det tørrkoking! Veldig vanlig for upåpassende ris og potetkokere! Tullejinte - ansatte ikke jeg deg engang som kassserolle som ikke spilte noen rolle på KGslottet mitt Du har mye å lære du Tweek..... Edit:er glad i farger i dag/natt Endret 13. august 2007 av Silmarill
Gjest Tweek Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har jo permisjon husker du Trengte litt ferie jeg, men kommer sterkere tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå