iss Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har fått en virkelig standhaftig soppinfeksjon på høyre brystvorte. Trolig kom den pga en kraftig antibiotika-kur. Har prøvd to ulike kremer og krystallfiolett. Er nå på min tredje kremvariant, og har fått resept på en til hvis ikke denne virker.. Hva var det som tok knekken på din sopp????
Samba Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Har dessverre ikke noen tips, men ville bare gi deg en klem Det er ikke måte på hva du strever med, det er vel ikke lenge siden du hadde en forferdelig brystbetennelse? Og nå har du sopp.... -Og fortsatt står du på, og ammer! Håper du er stolt av deg selv, det hadde jeg vært!
iss Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Oj! Så hyggelig! Ja, stemmer det. Har frem til forrige uke slitt med en brystbetennelse og følgende av den. Fikk en abcess (byll) som sprakk og dermed har jeg hatt ett kjøttsår på puppen i maaaange uker. Det grodde imidlertid i forrige uke, og jeg har kastet alle kompresser og sårrensting! :juhu: Så var det den dumme soppen som er igjen Jeg ammer bare på den friske puppen da, problempuppn pumper jeg og gir med flaske. Synes lille jenta mi er flink jeg, som takler å få pupp og flaske annenhver gang...
Gekko Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Etter 6 uker med innbitt soppinfeksjon ga det seg endelig da jeg smurte veslas mycostatin-mikstur på brystvortene etter hver amming. Mistet salven og virkestoffet er det samme, så jeg smurte med miksturen. etter et par dager var jeg så godt som fin!
iss Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Her er det kun puppen som er smittet. Jeg har ikke ammet henne på den puppen siden før soppinfeksjonen. Den kuren jeg har nå er Mycostatin, i salve form..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå