Mann 40 Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Jeg tilbringer for mye tid på KG om dagen. Det fører til at jeg forsømmer bilen min. En del småreparasjoner skulle vært utført, i tillegg til grundig polering. Er det noen som har det på samme måten?
Silfen Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 Ehm, nei. Kanskje du har et kjedelig liv? *småmobber*
Gjest Hege Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 Det hender altfor ofte at jeg svir middagen :o
Mann 40 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2003 Ehm, nei. Kanskje du har et kjedelig liv? *småmobber* Det kunne nok ha vært mer begivenhetsrikt, ja.
Gjest Donna Skrevet 21. mars 2003 #5 Skrevet 21. mars 2003 :oops: Hender at jeg svir middagen også .......eller at den er kald når jeg skal spise .... :o For ikke å snakke om vaskevannet i gulvbøtta da .......rart hvor lang tid det tar å vaske gulv når man bare skal svare på et lite innlegg sånn innimellom ....av og til temmelig kaldt det vaskevannet .... :oops: hehe skulle vært vasket min bil også - men jeg gidder ikke og det er sååååå kaldt å stå og vaske bil nå ....så venter til det er litt varmere jeg ..
Skusla Skrevet 21. mars 2003 #6 Skrevet 21. mars 2003 Huff, ja!!!!!!!!! Nå har ikke jeg vært her på forumet så altfor lenge da, men jeg merker jeg bruker mer og mer tid her inne MEN; man bruker som oftest mye av sin frivillige tid på de plasser man trives, ikke sant??? :D Det går utover vasking, støvsuging og jegvetikkehva, men her er jo så KJEKT å være jo...... :D SÅ jeg fortsetter med det jeg......
Gjest care Skrevet 21. mars 2003 #7 Skrevet 21. mars 2003 Den dagen kg, går ut over bilen, da må jeg seriøst søke profesjonell hjelp. *Hinte hinte*
Gjest Zalomine Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 Bilen går det ikke utover, for bil har jeg ikke. Min samboer går det heller ikke utover, for ham prioriterer jeg. Middagen svir jeg ikke, og ikke blir den kald heller. Men HUSVASEKN, den utsetter jeg gjerne ja.... Blir en kraftinnsats nå i helga...
Gjest Hilde Skrevet 21. mars 2003 #9 Skrevet 21. mars 2003 Bilen min har skiftet farge fra svart til grå de siste ukene ... men jeg kan vel neppe skylde det på Kvinneguiden ... vet ikke hva jeg kan skylde det på, faktisk ...
@lfa Skrevet 21. mars 2003 #10 Skrevet 21. mars 2003 Her i huset hender det faktisk at bilen blir vasket samtidig som jeg surfer på kg.
Mann 40 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2003 Den dagen kg, går ut over bilen, da må jeg seriøst søke profesjonell hjelp. *Hinte hinte* Ja, det er et tegn på at situasjonen er alvorlig.
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mars 2003 #12 Skrevet 21. mars 2003 Den går ikke utover bilen, men utover studiet. Holder på med prosjekt men sliter med å holde meg unna KG. Mye kjekkere å sitte her. Det værste er nå som det er krig i Irak, for da er samboeren oppslukt i tv. Hadde det ikke vært krig, så hadde han sittet på dataen i lag med meg. Og da hadde jeg ikke klart å lurt meg inn på KG. Jeg trenger snart hjelp, dersom jeg skal bli ferdig.
Pinocchio Skrevet 21. mars 2003 #13 Skrevet 21. mars 2003 For meg så kan jeg påstå at Kvinneguiden for, tror det er to og et halvt år siden med et annet nick, fikk meg til å få store problemer med romanen jeg holdt på med! :cry: Før det hadde jeg sittet kveld og natt og skrevet som gal, men når jeg sakte begynte å vende meg til at det foregikk spennende diskusjoner bare et par klikketrykk i fra, så ble det vanskeligere å konsentrere seg! Tror dere jeg har en sak her? Altså mot Gry på grunn av tapte inntekter fra mitt bunnløse litterære talent?? Kanskje det kunne ha vært meg og han Jostein med Sofie på slep, som ble kjempekompiser? Men istedenfor husker jeg at KG tok meg og voldtok meg mentalt. KG tok meg fra min lysende fremtid som en av landets mest lovende forfattere!! Som Pinocchio har jeg klart å roe den hele litt mer ned. Norge har kanskje ikke tapt sin største forfatter siden Snorre allikevel? Snorre var vel muligens islandsk, men so what. Jeg har bestemt meg for ikke å gå til sak mot KG på grunn av tapte forfatterinntekter. KG er og blir det aller beste diskusjonsforumet jeg har sett på nettet, selv engelsktalende inkludert. SKÅL for Kvinneguiden!!!
Thea Skrevet 21. mars 2003 #14 Skrevet 21. mars 2003 Det handler om SELVKONTROLL, noe ytterst få mennesker innehar. Bortsett fra Thea seffølgelig
chimp Skrevet 22. mars 2003 #15 Skrevet 22. mars 2003 Nei, bilen går d IKKE utover; sambis tar seg av den biten.... :D men d går utover en del TV-titting......hvilken krise!!! :o
Silfen Skrevet 22. mars 2003 #16 Skrevet 22. mars 2003 Det kunne nok ha vært mer begivenhetsrikt, ja. Få med deg kjerringa ut på tur og ikke sitt foran pcn da vel.
Malou Skrevet 22. mars 2003 #17 Skrevet 22. mars 2003 Det hender at jeg blir sittende på KG istedet for å gjøre andre ting ja, men sjelden var dette noen særlig spennede ting (les husvask, rydding, gå og legge seg etc.) Men helt ute av kontroll er det da heldigvis ikke ennå... Har nok også begynt å se litt mindre TV etter at jeg begynte å være her. Det er jo ikke det værste som kunne skje, men allikevel... Fra en skjerm til en annen... Jennifer
Mann 40 Skrevet 22. mars 2003 Forfatter #18 Skrevet 22. mars 2003 Få med deg kjerringa ut på tur og ikke sitt foran pcn da vel. Vi har vært ute en tur, er visst tilbake nå. Skal prøve å rive meg løs før dagsrevyen.
Gjest Mere te Skrevet 30. mars 2003 #19 Skrevet 30. mars 2003 For meg så kan jeg påstå at Kvinneguiden for, tror det er to og et halvt år siden med et annet nick, fikk meg til å få store problemer med romanen jeg holdt på med! :cry: har vi en Forfatter blandt oss?! Så kult! Holder du på med noe nå?
bare meg 79 Skrevet 30. mars 2003 #20 Skrevet 30. mars 2003 Ja må vel innrømme at noen ting blir forskjøvet. :-? Skal bare svare på et innlegg til,hmm. Men i løpet av en uke eller to blir jeg borte,da henter jeg MC da blir det ut og kjøre MYE. Da blir KG og komme på andre plass, FYY! :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå