Gå til innhold

Hvor er dem blitt av?


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

...Sjokoladeisen med sjokoladebiter i? Finnes den ikke lengre? Nå er det jo bare vaniljeis, krokanis og tress-is men ingen sjokoladeis med sjokoladebiter i. Den var jo så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det siste så er det Hennig Olsen som har hatt vaniljeis med sjokoladebiter, men når jeg leter på siden deres nå ser det ut til at de også har kuttet den ut. Du får sende dem en mail og spørre dem hvorfor. De pleier å ta til etterretning hva kundene deres synes, sikkert derfor de plutselig har fått tilbake tricolorisen som stort sett diplomis (tress) har vært alene om i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandsis vanlije med sjokoladebiter er borte :(

Heldigvis finnes pistasj med sjokoladebiter fortsatt, for det er den aller aller beste isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Mener du at Sørlandsis sjokoladeis med sjokoladebiter er borte (hvor selve isen er brun i tillegg til sjokoladebitene)? Min favorittis på boks!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ja, men nå har de jo fått en ny type sjokoladesaus som blir til sjokladebiter når du har den i vanliljeisen...

Men da må du spise når hjemmet og av en skål...med skje. Hvis du ikke momser i deg en hel liter is av gangen da...

Beste tipset, er å sende et brev og klage, så vil du motta en hel kasse prøver fra deres firma, men is er kanskje vanskelig å sende per post...

Tenker hvor glad man blir for å få kliss i postkassa... Men det er lov å spørre produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sendte faktisk mail til Sørlandis/Hennig Olsen for et par uker siden og spurte om de hadde sluttet å selge sjokoladeisen med sjokoladebiter. I følge dem var den bare utsolgt, og den skulle komme tilbake i butikkene. Jeg håper inderlig det, for det er min favorittis :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Good riddance sier bare jeg - de sjokoladebitene kan man jo ikke smake, det føles bare som å få munnen full av iskrem i blandet bøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good riddance sier bare jeg - de sjokoladebitene kan man jo ikke smake, det føles bare som å få munnen full av iskrem i blandet bøss.

Da vet vi iallefall at det ikke er du som har spist den opp for oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker for en del år siden fikk man vanlijeis med cookiesbiter i. Tror det var Diplom is. Eller så var det Hennig olsen.

Den var god altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Mövenpick sjokoladeisen er kjempegod ja, mye bedre enn annen sjokoladeis. Og det er sjokoladebiter du kjenner i den. Desverre er den litt stivere i pris, men den er verdt det.

Fikk lyst på is nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...