Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trodde jeg skulle få ha på meg buksa lukket idag, men neida, det er rett og slett ubehagelig! Så jeg har tydd til lange topper utenpå buksa hvor knappen er festet til knapphullet med gummistrikk :fnise:

Å jeg også merker at det er litt trangt. Nå er heldigvis buksa romslig, så har måttet ha belte på den. Men nå er beltet bare ubehagelig... Lurer litt på å ta det av, men da sklir buksa så lett ned... :sjenert:

Ikke lett det her, tenk hvordan det blir.........

Mannen har dratt på kurs, og jeg savner ham allerede :gråte: Men i kveld skal jeg på kafé med ei venninne, det blir koselig. Og i morgen skal jeg prøve å komme meg på trening, det kan faktisk kjennes ut som om trøttheten har gitt seg for denne gang, selv om jeg blir veldig sliten om kveldene.

:kose: Får håpe ikke mannen blir for lenge borte da. Høres ut som du skal få dagene til å gå i mellomtida

Jeg var på spinning i går. Kjempedeilig å få svetta litt skikkelig.

Åh, glemte å fortelle om drømmen min i natt.

Joda, jeg lå og skulle føde, og det var ikke så veldig vondt en gang. Plutselig så fikk jeg trillinger! :overrasket: To gutter og ei jente :ler: De kom ut som griseungene på Berlinerpoplene i går, bare schvupp!, og så var de ute :lol:

Etterpå var jeg frisk og rask inntil jeg kom på at jeg jo måtte få ut morkaka også, ble litt sur fordi jordmora hadde glemt det :nei:

:legrine:

Hadde det enda vært så lett ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh, glemte å fortelle om drømmen min i natt.

Joda, jeg lå og skulle føde, og det var ikke så veldig vondt en gang. Plutselig så fikk jeg trillinger! :overrasket: To gutter og ei jente :ler: De kom ut som griseungene på Berlinerpoplene i går, bare schvupp!, og så var de ute :lol:

Etterpå var jeg frisk og rask inntil jeg kom på at jeg jo måtte få ut morkaka også, ble litt sur fordi jordmora hadde glemt det :nei:

:legrine:

:fnise:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hei, innom og snikleser litt :)

Blir spennende og følge med her fremover.

Skrevet

Næmmen, se på tickeren min i dag, da :rødme: Åååååå...

Jeg tenker på graviditeten titt og ofte, det er så vanskelig å la være... Jeg burde egentlig ha tenkt på hvordan vi skal innrede/pusse opp nyhuset, men det virker så langt fram i tid. Ah. Ta en dag i gangen, tror jeg.

Er stuptrøtt i dag :sove: Til og med kollegaen min bemerket det: "Har du vært på fest, eller? Nå som kjæresten er borte? Du ser litt... trøtt ut?" :ler: Fest og fest, katta hadde det i hvert fall morsomt i natt, sukk...

I forgårs så vi Death Proof. Skikkelig gyselig på en litt morsom måte.

Skrevet

Aw ... et lite riskorn! :)

Skjønner da absolutt veldig godt at du tenker mye på graviditeten for tida! Det er vel helt naturlig, vel? Merker du andre forandringer i kroppen enn at buksa begynner å bli trang?

Jeg er også superdupertrøtt i dag, fikk bare ikke sove i natt - hjertet og hjernen var helt speeda. Slitsomt. Heldigvis blir det en rolig kveld i kveld. Vi skal lage hamburgere med ovnsbakte poteter og rømmedressing. Nam!

Skrevet
Aw ... et lite riskorn! :)

Skjønner da absolutt veldig godt at du tenker mye på graviditeten for tida! Det er vel helt naturlig, vel? Merker du andre forandringer i kroppen enn at buksa begynner å bli trang?

Jeg er også superdupertrøtt i dag, fikk bare ikke sove i natt - hjertet og hjernen var helt speeda. Slitsomt. Heldigvis blir det en rolig kveld i kveld. Vi skal lage hamburgere med ovnsbakte poteter og rømmedressing. Nam!

Ja, veldig slitsomt å ikke få sove. Jeg ser rett og slett jævlig ut i dag, kunne ikke sminke meg heller pga sti på øyet, men, men... Jøsses, jeg blir rent misunnelig på den middagen deres, altså! Det blir fajitasrester på meg, men i morgen kommer mannen hjem, pluss at jeg har fått lønn :juhu:, så da skal jeg lage noe spektakulært godt :lur:

Ellers merker jeg disse forandringene:

- hovne, ømme pupper

- trøtt

- tørst, drikker masse vann, men likevel er det gulfarge på urinen

- kaffe smaker fælt

- kjønnsleppene er mørkere :flau:

- mensmurringer som kommer og går

- humøret er utrolig nok mer stabilt enn før :ler:

- høyere kroppstemperatur

Skrevet

Høres ut som om du begynner å få din del av symptomene nå :) Og at du tenker så mye på graviditeten er vel helt naturlig. Når jeg tenker på hvor mye tanker jeg har kun i forhold til prøvinga, tør jeg ikke tenke på hvordan det blir når det sitter en spire... :sjenert:

Blir godt å få hjem mannen kan jeg tenke meg! :klem:

Skrevet

Da blir nok mannen fornøyd skal du se! :-D

Det er alltid en lettelse når lønna tikker inn ja. Håper du har en fortsatt fin dag til tross for symptomene (som man ikke kommer foruten..)

:klemmer:

Skrevet

Moro å se forandringen på tickeren :rødme:

Om en ikke var nysgjerrig nok på å gå inn på KG fra før, så må jeg nesten inn bare for å se tickeren :fnise:

Skrevet
Blir godt å få hjem mannen kan jeg tenke meg! :klem:

Åja, det blir fantastisk :love:

Da blir nok mannen fornøyd skal du se! :-D

Det er alltid en lettelse når lønna tikker inn ja. Håper du har en fortsatt fin dag til tross for symptomene (som man ikke kommer foruten..)

:klemmer:

Takk :klemmer: Ha en fin dag du også, i hvert fall når arbeidsdagen er over :sjenert:

Moro å se forandringen på tickeren :rødme:

Om en ikke var nysgjerrig nok på å gå inn på KG fra før, så må jeg nesten inn bare for å se tickeren :fnise:

Hihi, ja, jeg vet :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditet!

Hadde ikke fått med meg det jeg, enda jeg synes jeg snikleser de fleste dagbøkene som har med prøving eller baby å gjøre her :)

Skrevet

Åååå, det høres så koselig ut å være gravid! Til tross for noen negative graviditetssymptomer :fnise:

Jeg er trøtt nok fra før, skjønner ikke hvordan det blir om jeg blir gravid :ler:

Kjempekoselig å se forandringene på tickeren!! :)

Skrevet
Gratulerer så mye med graviditet!

Hadde ikke fått med meg det jeg, enda jeg synes jeg snikleser de fleste dagbøkene som har med prøving eller baby å gjøre her :)

:fnise: Tusen takk, er vel ikke så lett å følge med, nei. Men kjempekoselig at du stakk innom!

Åååå, det høres så koselig ut å være gravid! Til tross for noen negative graviditetssymptomer :fnise:

Jeg er trøtt nok fra før, skjønner ikke hvordan det blir om jeg blir gravid :ler:

Kjempekoselig å se forandringene på tickeren!! :)

Hehe, jeg trodde heller ikke at jeg kunne bli trøttere, men dette er en annen slags trøtthet, for jeg gjesper ikke, men er så sliiiiten, og tror det vil hjelpe å sove.

Nå tror jeg at jeg skal skynde meg å gå meg en tur før Jordmødrene begynner.

(Skjer det noe når jeg runder 500 innlegg, mon tro?)

Skrevet

500 innlegg! Av meg, altså. Stjeler idéen til jente_79 og legger ut liste over hilsener i dagboka mi:

Lilith 50

Knøttet 48

GlamCat 35

Simpleminded 23

Midnattsol 21

MellonCollie 16

jente 79 13

linky 7

Caro 7

Ella* 4

naley 3

pondusa 3

Tussi! 3

Glow 2

imli 2

Gopia 1

Leiababe 1

smofie 1

La Traviata 1

:fnise: Tusen takk for mange besøk, jenter :klemmer: Godt å ha dere her.

Skrevet

Ja! Da ble jeg "Ivrig skribent" :ler:

Skrevet

Jeg er helt forelska i tickeren din :rødme:

Spennende å se utviklingen til fosteret ditt :)

*venter i spenning på tur*

Skrevet

Gratulerer med 500 innlegg og status om ivrig skribent :blomst::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Morsomt med liste ;) Nede på 7. plass ser jeg... Får prøve å stå på litt da ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet
Jeg er helt forelska i tickeren din :rødme:

Spennende å se utviklingen til fosteret ditt :)

*venter i spenning på tur*

Hihi, så morsomt, Naley. Krysser fingrene for at det snart blir din tur også :jepp:

Gratulerer med 500 innlegg og status om ivrig skribent :blomst::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Morsomt med liste ;) Nede på 7. plass ser jeg... Får prøve å stå på litt da ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Takk for det! :klem:

----------------------------------------------------------------------------------

Bare 9 timer til mannen kommer hjem :juhu: Gleder meg veldig :love: I går var de ute på byen, og plutselig fikk jeg helt angst fordi fantasien løp løpsk :sjenert: Jeg sliter veldig når han er ute på byen, for jeg har opplevd så mye utroskap i tidligere forhold at jeg blir helt :gråte: bare ved å tenke på det. Men kjære mannen kunne aldri ha funnet på noe slikt, det vet jeg jo :rødme: Men redselen sitter spikret fast når det kommer til turer på byen alene, sukk...

Jaja, det gikk da bra denne gangen også :sol: Blir nok bedre ettersom årene siger på.

Det snør! Det snør faktisk, og vi har ikke kommet til november en gang! Litt tidlig med snø, men nå har jeg i hvert fall begynt å glede meg til jul :-D

Skrevet

Snø?! Det er jo helt sprøtt. Her er det überdøllt, mørkt, trist vær i dag. Håper det klarner opp, for ingenting er vakrere enn en klar, fin høstdag! Når det er sagt, så gleder jeg meg til vinter og snø for første gang på det jeg kan huske. I fjor lærte nemlig kjæresten meg å gå på ski! Langrenn, altså. Og det var mye gøyere og mindre skummelt enn jeg hadde fryktet. Så i vinter skal vi helt klart på skiturer!

Uff, kjedelig å frykte utroskap, selv om man vet at frykten er helt unødvendig. Jeg har hatt drømmer om at kjæresten min er utro. Forferdelige, livaktige drømmer, og jeg er så lei meg og sint når jeg våkner at jeg blir helt ødelagt resten av dagen. Så jeg tror jeg kan forestille meg frykten din. :klemmer:

Blir bra når mannen kommer hjem! Ha en fin dag, Amused!

Klem fra Lilith - listetopperen :fnise:

Skrevet

Snø allerede ja :fnise: Her er det bare regn...

Gleder meg også veldig til jul, ikke lenge til nå vet du :nissegutt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...