t-schnuppa Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 (endret) 3 av mine gode venninner dukket opp hos meg kl 9, to av de lekte med sønnen min imens hun andre sminket meg og ordnet meg på håret. Jeg fikk ikke se meg selv så jeg ante ikke hva som ventet meg.. Så limte hun på noen ører, da skjønte jeg ingenting.. Så fikk de kledd på meg d de hadde med og gjorde oss klare til å dra. Barnevakta hadde også kommet for å hente småen. Så førte de meg foran stor-speilet og jeg fikk endelig sett meg selv. Jeg var kledd opp som en alv.. med en alvekjole 2 av venninnene hadde sydd, vinger, alveører alt var bare kjempesøtt Jeg ble så rørt over hvor flinke og oppfinnsomme de hadde vært, at jeg begynte å gråte! Så dro vi avsted mot mitt gamle hjemsted, der venninnene bor, ca 1t unna.. Vi skravlet og hadde d så hyggelig. Vi skulle hjem til forloveren min, men først innom butikken å handle litt. Der fikk jeg selvføgelig oppgaven å handle 3 påleggsorter fra andres handlevogner! Jeg synes d var så flaut til å begynne med, siden jeg kan være super sjenert! Men da vi kom til kassa skulle jeg bli enda mer flau.. Jeg måtte synge en sang ; Jeg blir så hoppende glad...trallala osv, imens jeg hoppet opp og ned! Stakkars den unge jenta i kassa ble minst like flau som meg Så bar d endelig hjem til forloveren, der ventet resten av jentene med pådekket lunsj. Så vi koste oss masse med god mat, før jeg fikk beskjed om at vi skulle videre. Ute i bilen fikk jeg bind for øynene og kjøreturen startet. Jeg ble så ført inn i et lokale, hvor jeg satt å ventet litt før jeg ble plassert i et rom og de klipte opp strømpebuksa mi. Skjønte ikke hvor jeg var da jeg åpnet øynene. Men ble straks møtt av en hyggelig jente som skulle utføre fotpleie med pedikyr på meg Akkurat hva jeg trengte! Å d var så utrolig herlig. Etter en times behandling ble d bind for øynene igjen og vi kjørte en ganske lang tur, før vi var fremme. Der åpnet jeg øynene og så rett på en go-kart bane! Vi kjørte og d var kjempegøy Var litt pysete i starten, men tok helt av etterhvert. Hadde latterkrampe hele turen! Da vi gikk ut derfra, fikk jeg tildelt ei flaske m alkoholholdig drikke. Jeg drakk og vi dro til nærmeste kjøpesenter. Fikk utdelt en plakat hvor d sto: Karamellpose kr 10, klem kr 15, kyss på kinnet kr 20, grafs på rumpa kr 50 og se meg danse alvedansen kr 100. Hehe.. Så fikk jeg en fin kurv med karamell-poser. Vi gikk rundt der inne og fikk mange rare blikk og nysgjerrige folk.. Var litt flaut,men gøy! Fikk solgt litt karameller og klemmer da, men ikke så mye. Broren min kjøpte en alvedans så jeg måtte danse den selvlagde dansen midt på kjøpesenteret! Utrolig artig! Så bar d avsted til forloveren igjen hvor vi spiste pizza,drakk,sang karaoke og alve-kostymet ble byttet ut med litt rocka klær og hår og veldig hard sminke! Rockebabe.. hehe Vi hadde d utrolig koselig og kjempemoro! Så bar d avsted ut på byen. Vi hadde med skiltet og kurven m karamellene så vi skulle få solgt litt mer. Regna m at d tok mer av med salget på byn enn på kjøpesenteret. Å det hadde vi rett i. Jeg solgte utallige karameller, klemmer, kyss på kinnet til både gutter og jenter og et grafs på rumpa Satt igjen m en god del penger, så d ble et par drinker ute og dansing og moro. Har overskudd i lommeboka idag! Hehe.. Så var utestedene stengt, vi gikk å kjøpte oss bakt potet og ruslet sakte hjem til forloveren min, imens jeg tenkte på hvilken fantastisk hærlig dag jeg hadde hatt og hvor fantastiske venner jeg har :rødme: Så var d :søvn: Imorges fikk jeg utdelt et album med masse bilder av meg og vennene så hadde alle skrevet hver sin side med hilsen til meg! Så var d plass til fler bilder i albumet, så dit skal alle bildene fra utdrikningslaget! Kjempefint minne å h gjennom årene som kommer Nå er d bare å vente på neste lørdag :rødme: Endret 12. august 2007 av t-schnuppa
øyenstikker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det hørtes ut som en kjempe koz dag da Så flott at det var litt forskjellig, fra alle kategorier liksom. Kjempe søtt kostyme...hihi
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Åh fysj, bra vi liker forskjellige ting! Jeg hadde avlivd noen om jeg hadde blitt utsatt for lignende, hehe. kjempesøtt alvekostyme da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå