Gå til innhold

Utskrift av trafikk på egen telefon.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man få dette? Jeg tenker spesielt på innkomne samtaler som ikke belaster ens egen regning eller kontantkort.

Eks: Dersom x ringer til y kan da y få utskrift på at denne samtalen har funnet sted?

Jeg tenker ikke på avskrift ifra selve samtalen,men heller en merknad som viser telefonnummeret til den som ringte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror bare du får utskrift av samtaler som utgiftføres hos deg.

Så hvis det ikke er du som har foretatt oppringningen føres det heller ikke opp på din regning.

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at barnet mitt som er i barneskolealder snart skal få egen mobiltelefon.

Jeg vil ha telefonen ført opp på meg sånn at jeg kan holde kontroll på hvem som ringer barnet mitt.

Det høres litt rart ut at man ikke kan få oversikt over innkomne samtaler så lenge de er besvart.Jeg tenker kun på telefonnummeret og tidspunktet.

Skrevet

Denne informasjonen er jo lagret av telefonselskapet, men kommer ikke på vanlig regning. De er nødt til å ha den i tilfelle politiet trenger den eller lignende. men hvor vidt de har lov til å gi den ut, aner jeg ikke. Kontakt selskapet og hør med dem. Ellers så logger jo telefonen både besvarte og ubesvarte samtaler. Du kan jo gå inn og se på menyen, hvis du får mobilen fra datteren din.

Skrevet

Problemet ligger i at loggen kan slettes før jeg leser den.

Jeg vil ha muligheten til å sjekke numre via telefonselskapet,enten ved å ringe kundeservice eller ved utskrift.

Skrevet

Hva med å vente en stund med å gi barnet ditt egen telefon??

Til h*n er gammel nok til å forstå deres kjøreregler med å ha den kanskje...

Skrevet

Nå vil jeg bare ha denne muligheten som en ekstra sikkerhet.

H*n er gammel nok til å ha mobiltelefon.H*n er snart 11 år.

H*n er ikke uansvarlig på noen måte, men jeg vil allikevel ha denne muligheten til å sjekke telefonen.

Gjest Gjest_Smarties_*
Skrevet

Hei..

Jeg kan svare deg ordentlig på dette :) Jeg har jobbet på kundesenter i et mobilselskap, og det vi fikk beskjed om, var at for å få oversikt over innkommende samtaler, måtte det gå via politiet. Vi som satt på KS kunne heller ikke se slike samtaler, vi kunne bare se utgående.

Håper dette var til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...