Gå til innhold

Ønsker og kjøp!

Gjest Ada Blûe

Anbefalte innlegg

Gjest Ada Blûe

Bortsett fra lukten er jeg fornøyd med begge produktene. Active moist har jeg dog kun hatt på huden tre ganger. Den gir fint med fukt, synes jeg, og har en fin konsistens. Spescial cleansing gel renser bra og gjør huden myk. Virkelig en ny favoritt.

Kjempe hyggelig at du titter innom meg, Discokula. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ada Blûe

Dagens shopping: Sort kort kjole fra HM, perlekjede (se bilde) m/like øredobber (salg på gullsmedbutikk) og nye solbriller i mørk rosa. I går kjøpte jeg ny Lancome Hypnose maskara på min faste Esthetique butikk og fikk med eyeliner og øyesminkefjerner samt flere foundationprøver. :-D

Jeg bestilte også Denne i Perfum med broren min som er på tax free i dag. Lukten er nydelig! :hjerte:

post-16409-1209243598_thumb.jpg

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Jeg husker ikke helt hvilken butikk, men det var der klesbutikkene er i andre etasje på Steen og Strøm v/Karl Johan. Merket er Mads Nørgaard, men jeg finner ikke kjolen på hans hjemmesider.

:)

Jeg surfer rundt på nettet etter sko-inspirasjon. Får en fet lønn i mai, og da skal det shoppes vilt (blant annet sko). Liker disse:

dinsko

Eurosko

dinsko

dinsko

asos

asos

skoringen

skoringen

Trenger litt av hvert til ulike anledninger :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den grønne kjolen er nydelig, Mads Nørgaard har mye fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei hei!

Lenge siden sist!!

Meen nå har det seg slik at jeg planlegger en Oslo tur om ikke så lenge...Så tenkte jeg at du kanskje hadde noen butikker der du vil anbefale? Dameklær, altså..

Det er altfor lenge siden jeg har hatt en skikkelig shoppingrunde i by`n.

Men nå er det snart både feriepenger og skattepenger.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Hei Ottine!

Jeg shopper for det meste i Bogstadveien. Her finner du blant annet Zara som har mye forskjellig. Der kan du både finne hverdagantrekk som enkle bukser og topper og festantrekk som fine kjoler og sko. Hvis du er interessert i kjoler kan det være lurt å ta en titt innom nå; mye fint for tiden. Prisen på klærne er stort sett overkommelige med mindre det er noe spesielt. Zara finner du nå også på Karl Johan (ovenfor Stortinget).

Jeg liker også Neste Stopp som er rett nedenfor Zara. Mye av de merkene (VILA feks.) man kjenner igjen fra VeroModa, Match og slike butikker, men jeg finner alltid mye fint i den butikken. Den er ryddig og stilfull, og en fryd å gå og titte i. Sist jeg sjekket hadde de mange fine bluser, tunika, cardigans, kjoler og tilbehør.

Når du er i Bogstadveien må du også innom Koma, en butikk med mye vintagestæsj. Her finner du klær håndplukket av Marte Krogh. Det finnes egentlig svært mye forskjellig, både fine kjoler, sko og vesker. Forskjellige prisklasser også, men mest dyrt.

I begynnelsen av Hegdehaugsveien (før trippestoppen Homansbyen), finner du Coast. Det er en av mine favorittbutikker i Oslo. Mange nydelige kjoler av ulik slag. Ganske greie priser også, til så fine kjoler og være. Fin service.

Indiska er også en av mine favorittbutikker. Den største i Oslo er den som ligger ved domkirken. Den i Karl Johan er liten. Her finnes mye stilig accessories, søte kjoler og tunikaer (hvis du liker den Indiska-stilen) og ikke minst også mye søt interiør (i andre etasje).

Ellers handler jeg mye på Paleet (Karl Johan) og Hennes (Karl Johan, Stortorvet). Hennes på Karl Johan har jo kjempe stort utvalgt da, så der synes jeg det er spesielt morsomt å gå. I Bogstadveien har HM egen undertøys og accessories- butikk. Steen og Strøm er også moromst å titte innom. På parfymeriet i første etasje er det stort utvalg og enkelt å få hjelp til å legge en makeup, blant annet. Selv om klærene er av dyre merker kan det være gøy å titte om enn kun for inspirasjonens skyld.

Sjekk også denne linken. Her kan du velge områder og få tips til bra butikker. Det er greit å lese litt om hvor man kan finne forskjellig før man kommer til byen så man slipper å bruke halve dagen til å lete.

Kos deg på shopping! :-D

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, du er grei, altså!! :klemmer:

Hadde tenkt å tråkke litt i Bogstadveien..Og bra du nevnte Indiska - hadde nesten glemt av den!

Etter at Neste Stopp skiftet stil ble jeg nesten litt skuffa, jeg da..Fant meg ALLTID noe der før, men i det siste har jeg liksom ikke hatt helt sansen. Mulig jeg får gi butikken flere sjanser da! :)

Men takker og bukker for alle tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ada Blûe

Long time...

Jeg legger ned shoppingdagboken nå her inne, men har opprettet en blogg med diverse innhold; mest vektlagt på mote og skjønnhet. Koselig hvis noen titter innom! :-D

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...