Gå til innhold

Ønsker og kjøp!

Gjest Ada Blûe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Har du kjøpt Amber Lights?? Eg sat akkurat og skreiv den ned på ein post-it lapp. Den var nemleg brukt på ein modell i "Make up og hår" og eg syns den såg sååå fin ut. Du er nøgd altså? Så drit dei ikkje har den lenger på Strawberrynet... :sur: Kor mykje kosta den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Hei Discokula og Mediocre :kyss:

Jeg betalte 99,- for skyggen. Den har en fin gullbrun farge med skimmer. Sitter kjempe bra og dekker veldig flott. Vi får håpe de får den inn igjen snart. Jeg vet ikke helt hva prisen ligger på i butikkene her hjemme :forvirret: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Ada Blûe

Hei Discokula, så koselig at du etterlyser shoppingen min. Jeg har vært så opptatt de siste månedene og har nesten ikke hatt tid til shopping. Og sannelig glemte jeg denne dagboken også. :forvirret:

Jaja...I`ll be back :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Eg må innom og vinka litt som nisse :nissevink: Det er jo julaften ikveld!!! :) Året sin herlegaste dag! Berre veldig synd det ikkje er snø her eg er, er det der du er, kanskje? Håpar det :) Eg vil ønska deg ein flott kveld med masse god mat og fine ting under juletreet :)

Goood jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Koselig å se dere :vinke: .

Jeg har hatt en fin jul, håper det gjelder dere også. Jobbet mye, men rukket mye kos sammen med familien også.

Nå gleder jeg meg til stipendet kommer i januar - da blir det shopping og SPA- weekend på a`Ada :-D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa-weekend høres deilig ut! Det har jeg og 2 venninner snakket veldig lenge om, men har aldri kommet så langt...

Ha en fin romjul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Nei, ofte blir det med snakket. Men jeg og venninnen min har bestemt oss for at vi skal finne en helg på nyåret som kan passe.

Har du hørt om noen bra SPA- hotell (i Norge)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ofte blir det med snakket. Men jeg og venninnen min har bestemt oss for at vi skal finne en helg på nyåret som kan passe.

Har du hørt om noen bra SPA- hotell (i Norge)? :)

Nei, kommer i grunnen ikke på noen. Har du prøvd og søke under Reiseliv?

Det som vi har snakket om er å reise på spa til Talinn. Skal visst være billig og bra! Men det blir vel bare med snakket... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Tallin hadde vært artig å prøvd ut. Dessverre kan jeg kun avsette et minimum budsjett. Flytur + annen transport kan fort bli litt ekstra penger, selv om man kan få fatt i noen billige hvis man er tidelig ute. Jeg tenkte mest på Holmsbu spa siden det nærme Oslo. Da bli det kun minimale reiseutgifter samt helt greie priser for behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil inn og ønska deg eit godt nyttår, Ada Blûe :nissekonekyss:

Håpar du har ein flott kveld og at det nye året vert fantastisk bra :) Tenk alle dei fine shoppingfunna me kjem til å skriva om!! Johooo :klem::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ada Blûe

Takk for det. Godt nytt år til deg også, Discokula - og alle dere ande i shoppinggjengen! Måtte 2008 bli et spennende shopping- år :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Ada Blûe! Håper du hadde en fin nyttårsfeiring! :klemmer:

Ja, vi får håpe det blir et nytt spennende shopping-år! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er visst rimelig lekkert. Det samme gjelder det nye i Kragerø, men nå vet ikke jeg hvor du bor hen i landet da. Har ikke vært på noen av de, blir for langt unna. Men, begge stedene har fått masse skryt.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...