Gå til innhold

England, shopping på Primark


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! I love it :danse:

Hva er det du lurer på?

Har vært på en Primark for etpar år siden, Men hadde liten tid og kjøpte bare klær til barna som var ok. Men vil shoppe litt til meg selv nå. Kvalitet ok? Vet jo at det er grisebillig, men ser klærne bra ut? Jeans feks? Sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har veldig mye stygt, og noe fint. Det er stort og kaotisk der, spesielt i den nye i Oxford Street. Derfor er det lurt å være der på formiddagen en hverdag hvis du har muligheten til det. I tillegg må du har tålmodighet for å finne fine ting - det er litt som å gå på loppemarked bare at klærne er nye. Kvaliteten er helt grei, spesielt til den prisen. Jeg har forresten ikke prøvd jeansene der.

Er du positiv og litt tålmodig kommer du til og finne noe fint og superbillig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en Primark for etpar år siden, Men hadde liten tid og kjøpte bare klær til barna som var ok. Men vil shoppe litt til meg selv nå. Kvalitet ok? Vet jo at det er grisebillig, men ser klærne bra ut? Jeans feks? Sko?

Har kjøpt masse forksjellig der i løpet av de siste fem årene. Har ikke kjøpt jeans, men en del nattøy, gensre/topper, ytterjakker, undertøy, sokker, barneklær, badetøy, vesker, lommebøker +++ Må si at i forhold til prisen, er jeg svært fornøyd. Du må beregne tid siden det er en litt rotete butikk, men det er vel verdt et besøk. Primark blir bedre og bedre for hvert år i mine øyne. De blir flinkere til å følge trender og man finner faktisk mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har veldig mye stygt, og noe fint. Det er stort og kaotisk der, spesielt i den nye i Oxford Street. Derfor er det lurt å være der på formiddagen en hverdag hvis du har muligheten til det. I tillegg må du har tålmodighet for å finne fine ting - det er litt som å gå på loppemarked bare at klærne er nye. Kvaliteten er helt grei, spesielt til den prisen. Jeg har forresten ikke prøvd jeansene der.

Er du positiv og litt tålmodig kommer du til og finne noe fint og superbillig der :)

Når man går og shopper på Oxford Street må man nesten regne med at det er kaotisk. Er du i London og vil på Primark, ville jeg heller tatt tuben til Hammersmith (der har de stor TK Maxx også) eller Lewisham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til England på tirsdag....ikke London da,men Lincolnshire..tror eg må sjekke ut Primark der.. :) Ellers så gleder eg meg til å gå på Debenshams og M&S og kjøpe bher!! Shopper masse flott og rimelig undertøy til mine fpupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!

Har store planer om en tur til Glasgow snart, Primark står på lista over de butikkene som må besøkes da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da var Englandsturen over....super ferie men veeeedlig lite shopping. To små barn med i butikker er ikke så stas.. Men fikk kjøpt meg endel lekkert undertøy, masse klær til barna på Primark og bittelitt til meg selv. Shoppingen kom langt ned på lista over ting vi gjorde, så det ble bare noen timer m det, dessuten var det jo fortsatt sommerklær som dominerte og det ville eg ikke ha.. Satset på litt shopping i Paris senere i høst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...