Gå til innhold

Hårfjerning med pulslys

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer? Blir hårene varig borte?

Jeg har nå vært inne tre ganger og tatt i bikinilinjen. Merker at hårene vokser senere ut igjen, og de er også litt "tynnere". Allikevel hadde jeg trodd at en del av hårene ikke skulle komme ut igjen siden jeg tross alt har gått 3 ganger.

Der jeg går, sa de 5-8 ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å ta hårfjerning med laser i armhulene eller bikinilinjen. Vet ikke om det er det samme som pulslys? Var det vondt? Hvor "mye" av bikinilinjen tok du?

Skrevet
Jeg vurderer å ta hårfjerning med laser i armhulene eller bikinilinjen. Vet ikke om det er det samme som pulslys? Var det vondt? Hvor "mye" av bikinilinjen tok du?

Laser er ikke det samme som pulslys, laser tar et og et hår, mens pulslys tar større områder om gangen og er et "vanlig lys".

Det var ikke vondt, men du kjenner det som stikk. Hårfjerning i bikinilinjen er gjort på 10-15 min.

Jeg tar slik at det er igjen ca 6 cm i midten. Jeg hadde ikke tenkt å ta så mye i utgangspunktet, men er glad jeg gjorde det. Håper bare at hårene snart blir borte for godt!

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Laser er ikke det samme som pulslys, laser tar et og et hår, mens pulslys tar større områder om gangen og er et "vanlig lys".

Det var ikke vondt, men du kjenner det som stikk. Hårfjerning i bikinilinjen er gjort på 10-15 min.

Jeg tar slik at det er igjen ca 6 cm i midten. Jeg hadde ikke tenkt å ta så mye i utgangspunktet, men er glad jeg gjorde det. Håper bare at hårene snart blir borte for godt!

Hårfjerning med diodelaser med kjøler jobber med klere hår, større oråde av gangen. Diodelaser fjerner hår permanent. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...