Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Er umulig å komme igjennom for å snakke med saksbehandler jo!!! Ikke bruk Netcom!
La Luna Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Har alltid fått bra kundeservice fra Netcom, jeg, så bytter nok ikke
Luuna Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Har hatt netcom i flere år og aldri vært misfornøyd med dem jeg.. Så jeg kommer nok til å fortsette. De gangene jeg har ringt inn til dem så har jeg kommet ganske kjapt gjennom også. Det kan jo hende at det er ferietider hos dem, som alle andre steder.
Mona Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg tror alle har opplevd laange køer hos teleleverandørene, ikke bare Netcom.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg er godt fornøyd med Netcom. At det er litt ventetid er helt ok så lenge jeg rykker framover i køen. Har alltid fått god hjelp til ulike problemstillinger.
milla-mor Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 hahaha! jeg har blitt SAKSØKT av netcom... nei, ikke bruk dem. heia tele2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå