Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cirka hvor vanlig er det å ha litt uren hud på armer og bryst? Jeg har aldri hatt dette før i hele mitt liv, men nå har jeg plutselig fått mange røde nupper!

Jeg synes det er litt merkelig at jeg som har 'porseleenshud' og som aldri har hatt en eneste kvise i ansiktet plutselig har fått dette øverst på overarmen og brystet! Kan det være et allergisk utslett eller er det garantert uren hud? Og hva i alle dager gjør jeg med dette?

(Jeg er fullt klar over at jeg er heldig som har gått hele livet uten slike problemer, altså! Men uææ!)

:)

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Gjest Charlie28
Skrevet

HEI!!

Kjipt at du har fått det, og velkommen i gjengen!

Jeg vil likevel ikke deppe av den grunn, fordi jeg har funnet løsningen:D

Jeg er en jente på 21 år som i 10 år nå har slitt med nupper på overarmen og har SERIØST prøv ALT som finnes der ute. Har prøvd kremer, skrubbing, sol (hjelper litt), selvbruningskrem, krem fra legen osv... Til slutt ga jeg opp!!

MEEEEN!! I løpet av de siste ukene har det rett og slett forsvunnet!! Sagte men sikkert er det blitt mindre og mindre! (til min STOOOOOOORE glede:D:D)

Har gått gjennom ukene mine for å finne ut hva det kan være, og det eneste jeg kommer på er at jeg har laget meg en smoothie hver dag siden 1 januar 09. Det er det ENESTE nye jeg har gjort disse ukene, så det MÅ være det!!!!

I mirakelkuren har jeg ananas (i box), frosne jordbær, eple, appelsin og litt blåbær.

Jeg anbefaler virkelig å prøve dette. Hele huden min har blitt bedre. Kan ikke garantere at det virker, men på meg har det vært en fantastisk periode, og det går ikke en dag uten en helsefremmende smoothie:)

Håper nuppene dine går bort. Vet hvor skjenerende det kan være og at en føler seg drit med det..

Klem :klemmer:

Skrevet
HEI!!

Kjipt at du har fått det, og velkommen i gjengen!

Jeg vil likevel ikke deppe av den grunn, fordi jeg har funnet løsningen:D

Jeg er en jente på 21 år som i 10 år nå har slitt med nupper på overarmen og har SERIØST prøv ALT som finnes der ute. Har prøvd kremer, skrubbing, sol (hjelper litt), selvbruningskrem, krem fra legen osv... Til slutt ga jeg opp!!

MEEEEN!! I løpet av de siste ukene har det rett og slett forsvunnet!! Sagte men sikkert er det blitt mindre og mindre! (til min STOOOOOOORE glede:D:D)

Har gått gjennom ukene mine for å finne ut hva det kan være, og det eneste jeg kommer på er at jeg har laget meg en smoothie hver dag siden 1 januar 09. Det er det ENESTE nye jeg har gjort disse ukene, så det MÅ være det!!!!

I mirakelkuren har jeg ananas (i box), frosne jordbær, eple, appelsin og litt blåbær.

Jeg anbefaler virkelig å prøve dette. Hele huden min har blitt bedre. Kan ikke garantere at det virker, men på meg har det vært en fantastisk periode, og det går ikke en dag uten en helsefremmende smoothie:)

Håper nuppene dine går bort. Vet hvor skjenerende det kan være og at en føler seg drit med det..

Klem :klemmer:

Takk for ny oppskrift til smoothie;) hehe...

hvis det bare er nupper kan det være små fettansamlinger i porene, hvis det er det det er så er det bare å begynne så skrubbe:P eneste som hjelper, som jeg vet om i hvertfall....

Skrevet

Jeg hadde talgnupper i flere år, men disse forsvant da jeg skrubbet armene godt og brukte lotion :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...