Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker vanligvis firefox, men derfra går det jo ikke an å åpne msn.

Når jeg forsøker å åpne Explorer, får jeg bare opp en blank side. Virker som det letes, uten at noe noen gang finnes. Når jeg forsøker å lukke siden, går det ikke. Det ender med at jeg bare må legge den ned og fjerne den når jeg slår av maskinen for dagen.

Hva i svarte er dette for noe tull, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Jeg har ikke noe tips ang. problemet ditt egentlig, men hva mener du med at msn ikke kan åpnes med firefox?

www.msn.com går fint an i firefox, og messenger kan du jo bare åpne fra en snarvei.

Må man ikke gå via Explorer for å åpne msn, da? Ser jo at jeg faktisk kan åpne Hotmail via msn startsden via firefox, da... Men når jeg klikker på Messenger på samme startside, så åpner den seg ikke automatisk. Jeg kommer bare til en side hvor jeg kan laste den ned. Må jeg gjøre det, da? Selv om messenger er lastet ned fra før, via Explorer?

Var det forståelig? Er så teit med data at det er helt flaut :sjenert:

Skrevet
Må man ikke gå via Explorer for å åpne messenger, da? Ser jo at jeg faktisk kan åpne Hotmail via msn startsden via firefox, da... Men når jeg klikker på Messenger på samme startside, så åpner den seg ikke automatisk. Jeg kommer bare til en side hvor jeg kan laste den ned. Må jeg gjøre det, da? Selv om messenger er lastet ned fra før, via Explorer?

Var det forståelig? Er så teit med data at det er helt flaut :sjenert:

Samme gjest. Måtte rette innlegget litt, bar.

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Joda, jeg har en snarvei på skrivebordet, og nå funker den plutselig. Merkelig! Den har ikke funket på flere dager. Den har ikke greid å logge på, men nå greier den det plutselig!

Tror du har magisk tankekraft, jeg, Miros. Takker for det, i alle fall!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Æsj, det funket bare en times tid. Logget av helt av seg selv, og nå kommer jeg ikke inn igjen. Lurer på om dette har noe med Explorer-tullet å gjøre, altså. :gråte:

Skrevet

Stor sannsynlighet for det. Har du lastet ned og installert oppdateringer fra MS i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...