Gjest hjelp meg... Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Noen som kan hjelpe meg? Er det noen av dere som har renset en hvit (ivory) brudekjole i natursilke? Var på en brudesalong i dag, de ville selge meg en kjole de hadde hatt i butikken. Den var renset og dermed gulnet, de påsto at alle natursilke kjoler gulner ved rens??? Stemmer dette? De hadde også tatt ut den stive slør-stoffet på inn siden av kjolen da de mente dette ikke tålte rens. Hadde tenkt å kjøpe denne kjolen brukt et annet sted, den er ikke renset enda og nå tør jeg ikke for pengene er jo helt bortkastet dersom kjolen blir ødelagt i rens.... Hadde tenkt å kjøpe denne fra en salong, men de nekter å rense den før jeg har betalt for den, og nå skjønner jeg kanskje hvorfor!? Er desperat på hjelp, må bestemme meg på denne brukte kjolen snarest og nå vet jeg ikke om jeg tør sjansen.
Donpedro Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Min kjole ble ikke ødelagt ihvertfall. Men renset den et sted hvor de hadde litt peiling.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Takk for svar. Skulle tro salongene også sendte kjolene til folk som har peiling, men virker ikke alltid slik. Er din kjole bare silke eller er den avstivet med slør-stoff på innsiden?
Donpedro Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 (endret) Kun silke i ett lag. Men toppen har blonder i et annet stoff utenpå. Endret 11. august 2007 av Donpedro
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ingen andre som har erfaring med å rense brudekjolen sin i silke?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg var ikke klar over at rensing av slike kjole kunne by på problemer.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Så lenge renseriet følger anvisningen skal det jo ikke være noe problem. Gjør de det og kjolen fortsatt blir ødelagt er det deres utgift, eller evnt leverandør av kjolen som har gitt feil anvisning. Uansett skal det ikke gå utover deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå