Gå til innhold

Shite!

Gjest Ikke innlogget nå...

Fremhevede innlegg

Gjest Ikke innlogget nå...
Skrevet

Logger meg ut nå....

Jeg har samboer, men endte opp i seng med en annen i går kveld. Vi brukte kondom, og det ser ut til å ha gått bra (ikke hull, ingenting utenfor, o.l.). Jeg bruker ikke annen prevensjon, da jeg ikke liker å tilføre kroppen hormoner og sånt.

Jeg er kjempeusikker på om det er nok med bare kondom, har helt angst over å bli gravid når det faktisk ikke er med min samboer.

Samtidig kvir jeg meg sånn for å ta angrepillen i tillegg.

Hva anbefaler dere?

Jeg tar turen innom apoteket og spør i tillegg altså, men greit å gjøre meg opp noen tanker på forhånd.

Jeg trenger forresten ingen skjennepreken, er fullt klar over at jeg har vært utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare å ta den, hvis det får deg til å føle deg tryggere. Den koster ikke allverden, så hva taper du på det, egentlig?

Gjest StockDama
Skrevet

Er da bare å ta den, så lenge den er tatt innen de 72 timene etter sex. Koster ca 150 kr.

Men husk at den kan tulle med mensen din så at den kommer tidligere eller litt seinere enn vanlig.

Skrevet

Jeg ville absolutt tatt angrepille i tillegg. Ikke vits å ta NOEN sjanser.

Skrevet
Logger meg ut nå....

Jeg har samboer, men endte opp i seng med en annen i går kveld. Vi brukte kondom, og det ser ut til å ha gått bra (ikke hull, ingenting utenfor, o.l.). Jeg bruker ikke annen prevensjon, da jeg ikke liker å tilføre kroppen hormoner og sånt.

Jeg er kjempeusikker på om det er nok med bare kondom, har helt angst over å bli gravid når det faktisk ikke er med min samboer.

Samtidig kvir jeg meg sånn for å ta angrepillen i tillegg.

Hva anbefaler dere?

Jeg tar turen innom apoteket og spør i tillegg altså, men greit å gjøre meg opp noen tanker på forhånd.

Jeg trenger forresten ingen skjennepreken, er fullt klar over at jeg har vært utro.

Jeg tror for din egen del at du bør ta en angrepille, både fysisk og psykisk. Jeg skjønner at det ikke er noe stilig og at kanskje det gjør den dårlige samvittigheten verre, men gjør det. Lykke til!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Trådstarter her igjen...

Takk for skikkelige svar. Tok angrepillen jeg, er absolutt ikke verdt å bli gravid for dette her. Så nå blir det spennende å se når mensen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...