Gjest Joakim Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet?
Moonspell Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg bytter sengklær hver 14 dag, håndklene bytter jeg etter en liten uke, badehåndklene bruker jeg 2 ganger. Jeg dusjer hver dag, men mener ikke det er nødvendig så lenge en vasker seg godt. Flere av mine venner dusjer 2-3 ganger i uken, så det avhenger litt av kroppslukt osv( noen har jo sterkere lukt enn andre) Selv føler jeg meg ikke helt ren om jeg ikke har fått dusja eller vasket håret.
Abraxas Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Sengetøy skifter jeg sånn ca hver fjortende dag, badehåndklær blir brukt maks to ganger, vanlige håndklær litt mer. Som oftest dusjer jeg hver dag, men etter en dag med svært liten aktivitet er det ikke krise om jeg ikke får dusja.
Gjest lillebøll Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Skifter sengeklær hver eller annenhver uke. Dusjer stortsett hver dag. Skifter håndduk daglig.
Gjest Gjest_væren75_* Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 1)Sengeklær skifter vi hver uke 2)håndklær "skifter" sambo når de nye håndklærne ligger nærmere dusjen enn de gamle , mens jeg bytter håndklær når jeg ikke kan huske hvor lenge jeg har brukt et håndkle . 3)Dusj behov er individuellt syntes jeg . Sambo er mann og må dusje 1-2 ganger om dagen , mens jeg kanskje dusjer 2 ganger om dagen eller annenhver dag .
Snasen Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 mens jeg bytter håndklær når jeg ikke kan huske hvor lenge jeg har brukt et håndkle .
Gjest væren igjen Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Ja ok da (!) som en følge av at sambo bruker 5 håndklær på likt , har jeg egentlig ikke noe forhold til håndklærne på badet og bytter (tror jeg) ca hver gang?
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 1. Skifter sengetøy annenhver uke. Forsøker å gjøre det hver uke, men det ender altså opp med annenhver. 2. Håndkle skifter jeg etter ca. 3-4 dager. 3. Jeg dusjer og vasker håret hver dag. Jeg synes ikke det er nødvendig å vaske håret hver dag (man bør jo helst ikke gjøre det), men jeg føler meg lite fresh om jeg ikke gjør det. En rask dusj hver dag synes jeg man kan ta uansett aktivitet ja. Blir ikke like ren med klut.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 1. Sengetøy blir skiftet hver uke, om sommeren 2 ganger i uken hvis det er varmt. Dyner og puter blir vasket hver 3. måned 2. Håndklær blir byttet hver eller annenhver dag 3. Dusjer 4-5 ganger i uken.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet? 1. Inntil 2 uker mellom som singel, gjerne hver uke med et vanlig sexliv med kjæreste. 2. Varierer, fra 0-3 dager? Tørker nedentil med klut som kastes rett til vask, hvis håndkle skal gjenbrukes. 3. Nei. Klutvask kan gjøres på rolige dager, men liker å starte dagen nydusjet. Dusjer i praksis hver dag når jeg er sammen med kjæreste, og er glad for at han gjør det samme.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Skifter sengetøy ca hver uke og dusjhåndkle et par ganger i uka. Når håndklær er skitne eller lukter så er det leeeeeenge siden de burde vært skiftet (Man er vel forhåpentligvis ren når man kommer ut av dusjen??) Dusjer hver dag selv om jeg ikke er av den typen som svetter osv. og forventer det samme av en kjæreste. (Unntak må bli på telttur ol.) Hvis man har trent, det er varmt eller holdt på med et eller annet der man svetter så kan man gjerne dusje flere ganger på en dag.
Gjest vimselot Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? Cirka 8 til 14 dager... 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? Etter par ganger maks tre. 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet? Nei.
Gjest Frysepulver Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? Ukentlig 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? Daglig/annenhver dag 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet? Nei, men jeg gjør det. Har noe med min personlige velværefølelse å gjøre
kamela Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 (endret) Sengetøyskift hver 14. dag. Badehåndklær 2-3 ganger i uka. Jeg dusjer hver dag, føler meg ikke vel uten dusj. Endret 12. august 2007 av kamela
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? Annenhver uke 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? Dusjhåndklær brukes maks 2 ganger. 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet? Nei!
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Skifter sengetøy ca annen hver uke. Skifter håndduker hver uke eller annenhver uke. Dusjer hver dag eller annenhver dag.
Mediocre Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 -Annenhver uke -Etter 3 dager (dusjer jeg på treningssenter går håndkle til vask etter en gang) -Ja, men vasker ikke håret hver gang
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 1. Jeg skifter sengetøy 1-2 ganger i uken. 2. Bruker håndklær 2 ganger 3. Dusjer selvfølgelig hver dag
Sheba Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 1. hvor ofte mener du en bør skifte sengetøy sånn i snitt? 2. Hvor ofte skifter du dusjhåndkler? Kun når du ser at de er skitne eller lukter vondt? 3. mener du at man må dusje hver dag, uansett aktivitet? 1. Skirfter sengetøy en gang i uken og synes det er passe 2. Dusjhåndkler skiftes ut etter en eller to gangers bruk, varierer litt. 3. Dusjer stort sett hver dag, men etter slappe dager kan det jo holde med håndvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå