emi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 12. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
emi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 12. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Frysepulver Skrevet 12. august 2007 #23 Skrevet 12. august 2007 Bytt en mening da, så blir du Erna Det har jeg intet mål om...
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #25 Skrevet 13. august 2007 Oiii En kombinasjon av Kristin Halvorsen og Lars Sponheim kan nok være heftig ja Jeg er ikke så veldig inn i lars sponheim, men kristin for seg selv er jo ganske heftig dame
milla-mor Skrevet 13. august 2007 #26 Skrevet 13. august 2007 jeg ble jens stoltenberg. jøss, han må være en trivelig fyr!
mysan Skrevet 13. august 2007 #29 Skrevet 13. august 2007 Dagfinn Høybråten (KrF) Du er ordentlig, moralsk og rolig. Du gir deg ikke på prinsippene dine, men sier ikke nei takk til en flørt med meningsmotstandere. Vet ikke helt jeg... lurer på hva jeg svarte hvor for å få dette svaret...
mysan Skrevet 13. august 2007 #30 Skrevet 13. august 2007 Uff... nå endret jeg på et par av svarene, men det ble Dagfinn allikevel gitt... jeg ER IKKE sånn som Dagfinn!!
emi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 13. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
mysan Skrevet 13. august 2007 #32 Skrevet 13. august 2007 Dette kommer du deg aldri unna!! Uff nei, og dette krever alvorlig selvransakelse... hvem ER jeg??
emi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 13. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest tomat Mina Skrevet 14. august 2007 #35 Skrevet 14. august 2007 Jeg ble kristin halvorsen. Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran. 2.plass: Lars Sponheim 3.plass: Jens Stoltenberg Jeg også Kristin Halvorsen (SV) Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran. Slik er din profil: Kristin Halvorsen (SV): 46 % | Kristin Halvorsen (SV) Lars Sponheim (V): 42 % | Lars Sponheim (V) Jens Stoltenberg (Ap): 38 % | Jens Stoltenberg (Ap) Dagfinn Høybråten (KrF): 33 % | Dagfinn Høybråten (KrF) Siv Jensen (Frp): 32 % | Siv Jensen (Frp) Erna Solberg (H): 26 % | Erna Solberg (H)
emi Skrevet 14. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 14. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Bellatrix Skrevet 14. august 2007 #37 Skrevet 14. august 2007 Uff... nå endret jeg på et par av svarene, men det ble Dagfinn allikevel gitt... jeg ER IKKE sånn som Dagfinn!! Lars Sponheim (V) Du er direkte, morsom og selvsikker. Du sier alltid rett ut hva du mener om både venner og fiender.
Gjest Samboer til Silmarill Skrevet 14. august 2007 #38 Skrevet 14. august 2007 Lars Sponheim (V) Du er direkte, morsom og selvsikker. Du sier alltid rett ut hva du mener om både venner og fiender. Jeg også ble han gitt! Glad jeg ble så lite Dagfinn Høybråten:ler: Lars Sponheim (V) Du er direkte, morsom og selvsikker. Du sier alltid rett ut hva du mener om både venner og fiender. Slik er din profil: Lars Sponheim (V): 61 % | Lars Sponheim (V) Jens Stoltenberg (Ap): 40 % | Jens Stoltenberg (Ap) Kristin Halvorsen (SV): 34 % | Kristin Halvorsen (SV) Siv Jensen (Frp): 28 % | Siv Jensen (Frp) Erna Solberg (H): 18 % | Erna Solberg (H) Dagfinn Høybråten (KrF): 8 % | Dagfinn Høybråten (KrF)
Gjest Silmarill Skrevet 14. august 2007 #39 Skrevet 14. august 2007 Det stemmer jo godt det kjærsten min Her er jeg da: Kristin Halvorsen (SV) Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran. Slik er din profil: Kristin Halvorsen (SV): 46 % | Kristin Halvorsen (SV) Lars Sponheim (V): 42 % | Lars Sponheim (V) Jens Stoltenberg (Ap): 38 % | Jens Stoltenberg (Ap) Dagfinn Høybråten (KrF): 33 % | Dagfinn Høybråten (KrF) Siv Jensen (Frp): 32 % | Siv Jensen (Frp) Erna Solberg (H): 26 % | Erna Solberg (H)
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 15. august 2007 #40 Skrevet 15. august 2007 Dagfinn Høybråten (KrF) Du er ordentlig, moralsk og rolig. Du gir deg ikke på prinsippene dine, men sier ikke nei takk til en flørt med meningsmotstandere. i alle dager men jeg er ganske moralsk av meg :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå