Loolaa Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Bare noen tanker å ta med seg videre.... Av og til er det noen her som skriver at de vil ha en enkel brudekjole som de kan bruke om igjen seinere. Jeg møtte nylig en jeg gikk på skole med, som hadde gjort nettopp det. Og hun sa at selv om kjolen i seg selv ikke er en typisk bryllupskjole og sånn sett kan brukes om igjen, så føler hun seg som en brud hver gang hun tar den på. Så hun har ikke brukt den igjen. loolaa
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 tips til å gjøre det enklere å bruke en utypisk brudekjole om igjen *farge den *dele skjørtedelen og overdelen i to og bruke dem hver for seg *fjerne "brudete pynt" og legge til mer fargefrisk pynt *ubrudete tilbehør *korte ned skjørtelengden
Imax Skrevet 22. mars 2003 #3 Skrevet 22. mars 2003 Har en venninne som vil beholde kjolen for å bruke den senere. Hun betalte 10-12 000 for den og bør jo kunne få solgt den til halve prisen. Tenk deg tanken da: Hvor mange kjoler får du ikke kjøpt for 6 000? Vet ikke hvordan dere er, men jeg er dritlei festkjoler etter at jeg har brukt den 3-5 ganger, og da vil jeg ha ny. Så mye penger gidder ikke jeg å bruke på en festkjole på annet enn min bryllupsdag!!!
VesleBråka Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Tanten min sydde om brudekjolen sin til dåpskjole for barna sine...det er jo en hederlig måte å bruke en spesiell-anlednings kjole på
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Jeg hadde todelt kjole, sydd til meg, nettopp for å kunne bruke den omigjen. Brukte skjørtet senest fredag for tredje gang. Med en annen topp til selvsagt. Toppen har jeg ikke brukt enda, men den er enkel og pen og kan brukes til et pent sommerskjørt fx. Nå var det strengt tatt ikke dette vi giftet oss i, da hadde vi bunad, men dette var likefullt min brudekjole. Vi skiftet på kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå