Gå til innhold

Mitt lille hjørne

Majabeth

Anbefalte innlegg

Man skulle være flink til å skrive ned slikt som unger sier, for de har en helt egen logikk - herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet godt i gang med opplæring av ny person på kontoret. Det ser heldigvis ut som det kommer til å gå bra.

I kveld skal jeg og gubben til min gudfar for å se på bildene han tok av oss på bryllupsdagen. Både gleder og gruer meg til å se dem. Jeg ser som regel ikke ut på bilder, så dette kan bli spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner til følelsen... vært lite å gjøre på kontroet denne uka, og da går tida treeeigt :ler:

Og du, hvis du har lyst til å vise frem de bildene som har blitt tatt av dere, så er det bare å si ifra altså.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, hvis du har lyst til å vise frem de bildene som har blitt tatt av dere, så er det bare å si ifra altså.. :sjenert:

Skal ha deg i tankene- hvertfall prøve på det, for synes jeg er altfor distré for tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sjekk denne siden. Tror det kan bli kjempebra! Jeg og gubben skal bare kose oss, ligge på hotell, kose oss og slappe av. Ja, også skal jeg shoppe på lørdag :hoppe: :juhu:

Oi, hadde det vært neste helg + at jeg hadde visst om det litt tidligere så skulle jeg lagt kursen til Tromsø... Men... ikke i år. Neste år kanskje?

Men: kos dere masse med hotell, shopping og musikk! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmm, hva må man pakke med seg når man skal på utekonsert to dager på rad- og været ser ut til å bli regn? *tenke, tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn??? Selvsagt. Nå som det har vært fint hele uka.

Legger igjen en hilsen fra en annen relativt fersk dagbokskriver, og håper du får en fin konsertopplevelse i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Er vel på festival du nå? Høres knall ut, så et glimt fra det i nyhetene isted. Ha iallefall ei knall helg og nyt musikken og kanskje en øl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det tilbake på jobb igjen. Helga var...KJEMPEARTIG! Jeg og gubben kosa oss skikkelig mye med mye god musikk og god mat og drikke. Vi hadde egentlig helgepass til festivalen, men siden vi kom til byen så seint gikk vi heller på restaurant og kosa oss der på fredagskvelden. Ferdig der gikk vi på hotellet- og kosa videre der. På lørdagen fikk jeg shoppa mye! Stakkars gubben min som var posebærer :fnise:

På kvelden gikk vi til Alfheim. Fikk med oss Lene Marlin, Timbuktu og a-ha. Syntes absolutt at Timbuktu var best! Som vi dansa og sang :digge::danser: Jeg har aldri likt a-ha spesielt bra, så de var liksom helt greie- ikke noe mer...

Etterpå gikk vi ned til Blå Rock og kosa oss med hamburger og god drikke.

Søndagen var skikkelig avslapping. Dro fra hotellet rett før 12- og hjem til mamma'n min med bursdagsgavene vi hadde kjøpt til minstepia vår. Fant ut det var lurest å ha de der, siden de ikke var pakka inn. Så slipper hun å lure på hva det er vi gjemmer bort.

Har hatt en kjempefin helg sammen med gubben min :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg ikke har fått meg meg at du har ordna deg en ordentlig dagbok etter bryllupet, shame on mee!!! :kjefte:

Så deilig helg dere har hatt ;) Neste år vil jeg også på ev. døgnvill!!

Uansett, greit å ha ett sted hvor man kan lufte tankene sine nå når bryllupet er over ;)

Jeg holder meg inne på prøvingen jeg da, selv om jeg ikke er så aktiv der inne for øyeblikket.

Holder på å skrive ut bryllupsdagboka mi, tenker jeg sletter den snart :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om du har hatt en kjempefin helg! Man trenger virkelig slike helger en gang i blandt. Og amour... :rødme: Ikke noe bedre enn det!

Ønsker deg ei fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, som dagene flyr! Har hatt full fart på jobb med opplæring av erstatteren min. På kveldstid har det gått i skyting og gjøre klar hjemmet til vinteren. I ettermiddag skal vi rydde bort hagemøblene- de har nok gjort sitt i år.

Har vondt i skulderen min, vil at det skal gå over snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...