Majabeth Skrevet 10. august 2007 #1 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, nå har jeg hengt inne på bryllupsdagbøkene en stund. Er ferdig der- og fant ut at jeg likte dette med å skrive litt tull og tøys (og selvfølgelig alvorlig) inne på KG... Så dette blir min lille dagbok. Jeg er 30 år, gift med en god og snill gubbe. Sammen har vi 2 jenter, ei lita kruttønne på snart 4 og en tenker på 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 10. august 2007 Endelig helga! Har hatt min første uke på jobb etter ferien. Som vanlig har det vært hektisk, mange telefoner fra kunder- og mange nye bestillinger. Men likevel ble ikke uka helt som jeg hadde trodd. På mandag sa jeg opp stillinga mi, for jeg fikk et jobbtilbud jeg ikke kunne si nei til. Jeg ble kjempeglad da jeg fikk forespørselen. Men himmel så vondt i magen jeg hadde! Det er litt skummelt å begynne med noe nytt. Den jobben jeg har nå er i privat næringsliv- i en liten bedrift. Den nye jobben er i staten. Det er litt sånn at jeg grugleder meg litt... Skal på jobb dit i morgen. Skal ta noen ekstravakter mens jeg venter på at oppsigelsestida mi blir ferdig. Og på søndag skal jeg på jaktfelt!!! Gleder meg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. august 2007 #3 Del Skrevet 10. august 2007 En ny dagbok! Og jeg ble førstemann innom! :juhu: forresten :-D Tror ikke jeg har hilst på deg før... men bedre sent enn aldri vel... Så søt avatar du har da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. august 2007 #4 Del Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med ny dagbok og ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2007 Helgene går altfor fort Det har vært noen koselige dager sammen med unger og gubbe. I går hadde jeg jobb, men vi dro ned til elva på kvelden. Må jo prøve å få tak i laksen før det er for seint. Det ble ikke mye fisking- jeg klarte jo å ryke sena på minstepias fiskestang. Det var ikke særlig populært... I natt sov jeg og ungene i telt ute i hagen. Gubben hadde så vondt i ryggen at han fikk slippe I dag har vi vært på jaktfeltskyting. Hadde med oss minstingen. Hun skulle absolutt ha med seg lekegeværet sitt- så hun lå litt bortafor de andre skytterne, og skjøt som bare det. Hun har allerede erklært- i en alder av 3 år- at når hun blir stor skal hun fiske stor laks og skyte elg. Ser ut som hun er godt i gang hvertfall... Nå skal gubben og jeg myse litt på tv- før det er i seng... :søvn: God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2007 En ny dagbok! Og jeg ble førstemann innom! :juhu: forresten :-D Tror ikke jeg har hilst på deg før... men bedre sent enn aldri vel... Så søt avatar du har da. Hyggelig at noen stikker innom Synes også avataren er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Gratulerer med ny dagbok og ny jobb! :bukke: Takk skal du ha!!! Endret 12. august 2007 av Majabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. august 2007 #8 Del Skrevet 13. august 2007 Hei Legger igjen et lite spor. Så spennende med ny jobb, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 14. august 2007 Har sovet i telt i hagen sammen med jentene to netter på rad nå. Merker det godt på ryggen- tror jeg begynner å bli gammel Vel, i dag skal teltet ned (gubben skal gjøre det, for i løpet av dagen er det meldt regn. Det er rart egentlig når man kun har kort tid igjen i en jobb at man bare irriterer seg mer og mer over de man egentlig ikke har noe i mot. Disse småtingene de gjør som snart tar knekken på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 14. august 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 14. august 2007 Hei Legger igjen et lite spor. Så spennende med ny jobb, da. Takk for sporene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. august 2007 #11 Del Skrevet 14. august 2007 Heia Majabeth!!! Endelig fikset du deg ny dagbok! Gratulerer så mye med ny jobb! Det er når man er på vei ut at man merker alle småtingene, for da kan man liksom la seg irritere over dem. Litt dumt om man vet at man har lenge igjen der... men bra du fikk ny jobb! Må jo være spennende å jobbe i staten også da Nå vet jo ikke jeg, har jo ikke jobbet så mye, men alle har godt av litt forandring innimellom Vel, du er jo som alltid hjertelig velkommen i min dagbok så skal jeg nok stikke innom her titt og ofte Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 14. august 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 14. august 2007 Heia Majabeth!!! Endelig fikset du deg ny dagbok! Gratulerer så mye med ny jobb! Det er når man er på vei ut at man merker alle småtingene, for da kan man liksom la seg irritere over dem. Litt dumt om man vet at man har lenge igjen der... men bra du fikk ny jobb! Må jo være spennende å jobbe i staten også da Nå vet jo ikke jeg, har jo ikke jobbet så mye, men alle har godt av litt forandring innimellom Vel, du er jo som alltid hjertelig velkommen i min dagbok så skal jeg nok stikke innom her titt og ofte Stor Av en eller annen grunn har ting en tendens til å ta litt tid med meg for tida... :klø: Huff, det regner ute...Og jeg som skal på skytebanen i dag...Jaja, må vel bare finne fram regnklærne. Har nesten ikke brukt de i sommer, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. august 2007 #13 Del Skrevet 14. august 2007 måtte ta meg en tur innom igjen her. Og da får jeg gratulere deg med ny jobb forresten, for det glemte jeg jo å gjøre i det forje innlegget mitt.. Det blir en spennende tid i møte for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. august 2007 #14 Del Skrevet 14. august 2007 Av en eller annen grunn har ting en tendens til å ta litt tid med meg for tida... :klø: Huff, det regner ute...Og jeg som skal på skytebanen i dag...Jaja, må vel bare finne fram regnklærne. Har nesten ikke brukt de i sommer, når jeg tenker meg om. Ikke kom her og klag for at du må finne fram regntøy! hehe... til og med en barka vestlending begynner å få nok her!!! Men det er jo kjedelig da etter en sommer med fint å finne fram regntøyet, jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. august 2007 #15 Del Skrevet 14. august 2007 Det er ofte de små tingene som blir de store irritasjonsmomentene. Godt du ikke har all verdens tid igjen i din nåværende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 15. august 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 15. august 2007 I går fikk alle forhandlerne våre vite at jeg skal slutte. Da jeg kom på jobb i dag lå det endel mailer i innboksen min. Får nesten litt dårlig samvittighet, for det alle sier de blir å savne meg enormt mye... Tro om det er det rette å gjøre? Det blir nok bedre når alle får tygd litt på nyheten- og ingen er jo uerstattelig. Selv om det er en god følelse at så mange liker jobben jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 15. august 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 15. august 2007 Forresten; trengte ikke regnklær på skytebanen. Det klarna opp, så det gikk fint. Varmt var det også. Men nå har jeg skutt ferdig de obligatoriske skuddene, så nå er jeg klar til elgjakta. Nå skal jeg bare trene enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 15. august 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 15. august 2007 Stakkars meg...Jeg er syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 15. august 2007 #19 Del Skrevet 15. august 2007 Innom og leser litt jeg. Håper formen din blir bedre da, aldri gøy å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. august 2007 #20 Del Skrevet 15. august 2007 Innom med en stor for å ønske deg god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå