Gå til innhold

Smartballs


Gjest Skal klemme sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Skal klemme sammen

Hei.

Da min kjære har etter min mening noe under gjennomsnittelig penis (men vi har et bra sex liv altså) så har jeg tenkt å se om jeg kanskje kan gjøre meg selv litt strammer/trengere. Så jeg var på kondomeriet i sted og kjøpte meg sånne "smartballs". Men er egentlig litt usikker på hvordan jeg skal bruke de, og turte ikke spørre.

Fint om noen kan forklare og gjerne fortelle om de merket noen forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smartballs selv, men har ikke brukt dem så ofte, så om det blir noe forskjell eller ikke må du vel nesten prøve selv. Hele hensikten med dem er jo å trene opp skjedemuskulaturen, så da regner jeg med det er godt for noe :)

Størrelsen til tross er de faktisk ganske enkle å sette inn. Bare vær sikker på at du bruker MASSE glidemiddel. Personlig synes jeg det er best å ligge på et noenlunde hardt underlag mens jeg putter dem inn(badegulvet f.eks.), men det er vel individuelt. De er såpass stive at du bare kan presse begge to inn. Så lar du dem ligge der inne mens du beveger deg. Når du reiser deg dyttes de nedover mot skjedeåpningen og det er her du automatisk kniper igjen så de ikke skal falle ut(selv om de nok ikke ville gjort det uansett, det er bare en refleks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 37
Hei.

Da min kjære har etter min mening noe under gjennomsnittelig penis (men vi har et bra sex liv altså) så har jeg tenkt å se om jeg kanskje kan gjøre meg selv litt strammer/trengere. Så jeg var på kondomeriet i sted og kjøpte meg sånne "smartballs". Men er egentlig litt usikker på hvordan jeg skal bruke de, og turte ikke spørre.

Fint om noen kan forklare og gjerne fortelle om de merket noen forskjell...

Synes bare det er så jævli bra at en dame tar litt ansvar når hun synes typen er liten, isteden for å klage her om det. Klem i vei baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...