Gå til innhold

Romantisk tur for to i september


miss vims

Anbefalte innlegg

Samboer og jeg har tenkt å ta oss en tur til varmere strøk i midten av september :) Ingen av oss er særlig bereiste. Har kun vært på Kreta.

Ønsker å dra til en plass med muligheter for masse bading, litt shopping og muligheter for litt utflukter. Ingen av oss er interessert i å ende opp på en partyplass. Er så mange plasser å dra... Noen som har noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har du tenkt på noe budsjett? Hadde du tenkt deg på en charter tur eller vil du reise med vanlig rutefly? Hvor lenge har du tenkt å være borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den franske Rivieraen? Det går jo i hvert fall charter til Nice. Drar dere tidlig i september bør det jo i hvert fall være bra temperatur der.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg reist til Dubrovnik i Kroatia, og i stedet for å ta inn på hotell ville jeg leid et rom el leilighet. Enten via nettstedet Dubrovnik online, eller bare funnet noe når jeg kom dit. Står masse folk som leier ut rom på båtkaia og på busstasjonen. Flybillettene kjøper du av Norwegian. Kjempefin by, men ganske liten og oversiktlig. Fint å bade hvis man tar små utflukter. Ellers vandrer man rundt i smugene og titter på folkelivet, og en spasertur på bymuren hører med. Ordentlig romantisk sted, særlig litt utenom den verste turistsesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chios og Agia Fotia. Nydelig plass og skikkelig romlemantisk å sitte på balkongen og se månen speile seg i havet :) Ulempen er at det ikke går så mye busser her, så det er en fordel å leie kjøretøy.

Ellers er både Megas Limnionas(som vi bor i) og Karfas fine plasser.

Sjoppingmuligheter finnes det rikelig av i Chios by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle forslag så langt. Skal sjekke ut de tipsene jeg har fått så lang :-) Men er bare til å komme med flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...