Gjest Elastica Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg elsker å ha friske blomster i huset. Når gleder jeg meg over å ta inn hortensia fra hagen. Tulipaner står høyt i kurs om våren. Kaster meg alltid over "ta tre betal for to" i Mester Grønns butikker. Blomster gjør meg rett og slett veldig glad. Flere som har det som meg?
Gjest Tweek Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg liker blomster! Er glad i noen blomster jeg ikke vet hva heter.. men de er fine Jeg har nå tenkt å se på en fin større plante jeg kan ha på gulvet siden jeg ikke har noen god plass å ha blomster i vase
Gjest Marillia Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Selv om jeg ikke har grønne fingre, elsker jeg blomster. Så hos oss er det nesten alltid friske blomster på stuebordet. Jeg har lagt min elsk på disse hvite rosene som er nesten limefarget nederst på bladene. Jeg har nemlig lagt merke til at disse står utrolig lenge - selv hos meg
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Elsker blomster ja, men slik som vi bor nå er det nok ikke plass til blomster bortsett fra på gulvet et sted hvor ejg har plante, og på kjøkken bordet og stuebordet..
Gjest Asti Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Antoinette Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Jeg er stor fan av friske blomster i vase, har alltid 2-3 vaser i huset. Plukker endel fra hagen og er ofte innom Mester Grønn når jeg er inne i byen. FairTrade rosene deres holder jo i 10-14 dager hvis de snittes og kokes :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 JA! Blomster er den viktigste pynten i et hus Der jeg bor nå er det mangelvare fordi en person ikke tåler planter innendørs (heller ikke gran til jul) og det er så trist. Blomster og stearinlys kan gjøre ethvert hybelhelvete koselig.
Gjest Elastica Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Da er det ikke bare jeg som synes friske blomster gjør sitt til for at sinnet lysner til. For øyeblikket er dette favoritter på stuebordet og spisebordet. Lisiantus heter de, står lenge og finnes i sart hvit, dyp blålilla eller rosa.
Elodi Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 JA! Jeg elsker friske blomster! Heldigvis har jeg hagen full hele våren og sommeren som jeg plukker inn Har gjerne friske blomster i de fleste rom. Og ellers i året er jeg som deg Elastica, hiver meg på 3 for 2 hos Mester Grønn
Ciara Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Jeg er også avhengig, blomster gjør underverker i et hjem Jeg er spesielt glad i tulipaner (hvite og lilla) hortensia roser (hvite og rosa) peoner (nydelig!) liljer, gjerne i rosatoner I tillegg synes jeg det er terapi å plukke blomster selv. Ute plukker jeg hvitveis - de er så nydelige, og jeg er veldig glad i rødkløver, syrin og mye, mye mer.
Gjest Fliss Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Jeg elsker blomster og har masse i hagen: Roser Hortensia Tulipaner Forskjellige løkvekster Prydgress Syrener Spirea .. osv, osv Ingenting er som rent hus og friske blomster på bordene
onyx Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Jeg går ofte forbi en selvplukk blomstereng (betaler i en kasse ved veien) så i sommer har jeg plukket mye der. Om våren er det mye tulipaner, påskeliljer etc. Nå i sommer har det gått i gladioler og liljer. Senest idag plukket jeg 7 flotte solsikker.
Grissini Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Jeg går ofte forbi en selvplukk blomstereng (betaler i en kasse ved veien) så i sommer har jeg plukket mye der. Om våren er det mye tulipaner, påskeliljer etc. Nå i sommer har det gått i gladioler og liljer. Senest idag plukket jeg 7 flotte solsikker. Ååå, dette høres virkelig koselig ut! Skulle ønske jeg hadde noe sånt i nabolaget
Titta Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg elsker også å ha friske blomster og kjøper ofte 3 for 2 (mester grønn). Helst hvite eller i duse farger. Favorittene er tulipaner, ranukler, peoner og liljer. Endret 12. august 2007 av Titta
øyenstikker Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Jeg og elsker blomster... Jeg er da så heldig at jeg har en forlovede som kjøper masse blomster til meg...ca 1 gang i uka Favorittene er marthaliljer eller hvite roser med grønt til! Er minimalistisk i stilen...
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Da er det ikke bare jeg som synes friske blomster gjør sitt til for at sinnet lysner til. For øyeblikket er dette favoritter på stuebordet og spisebordet. Lisiantus heter de, står lenge og finnes i sart hvit, dyp blålilla eller rosa. De heter Austoma. Ble kalt lisiantus tidligere, men så var de ikke i Lisiantus-familien likevel. Kjempeholdbare blomster
MrsG Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 pssst: mester grønn har 50% salg på grønne planter nå
-frøya- Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 De heter Austoma. Ble kalt lisiantus tidligere, men så var de ikke i Lisiantus-familien likevel. Kjempeholdbare blomster Det skrives Eustoma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå