Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Kjøpte et par fantastiske solbriller på popin for noen uker siden... og de var på salg og kostet bare 30 (!!) kr. - skulle selvsagt ha kjøpt flere par med en gang - det er en sensasjon når jeg finner solbriller som passer nemlig hehe - men her i byen er popin lagt ned nå, tenkte å reise til nabobyen - men jeg er vel for sent ute, alt av popin er vel kanskje borte nå? :tristbla:

Vil så gjerne ha et par til...

Videoannonse
Annonse
Gjest Husmora
Skrevet

Oj skal Popin legges ned? Det er enda butikk her hvor jeg bor (Vest-Finnmark). Om du vil så kan jeg sikkert kikke etter solbriller der, men rekker ikke før på mandag da.

Gjest Catwoman
Skrevet

er det? Da er det håp om at det kanskje finnes en her enda da :-D

Voice of europe har kjøpt opp popin - så alle popin-butikker blir vel til butikker i Voice-kjeden, tipper jeg da. Så sikkert mange steder popin blir en voice of europe butikk.

Skrevet

Slettes ikke sikkert. De vil bare nå flere segmenter av markedet og få enda flere kunder. De beholder nok popin og den type kunder som handler der. Hvis de hadde gjort om alle butikkene hadde de jo mistet mange kunder.

Men det gjelder på sentrale steder selvfølgelig. På mer avsidesliggende steder kan det skje diverse alt ettersom de ser behovene i markedet. Hadde voice norge gjort om alle butikkene de eier til voice of europe ville det vært svært mange av dem. Gressvik, Intersport, vic, match, voice of e, boys of e bl.a. eies av voice.

Skrevet

Æsj, jeg synes det er dumt at sånne store kjeder kjøper opp mindre jeg. Tilslutt blir jo alle varene de selger like.

Jeg har forresten et par solbriller fra Popin som jeg kjøpte for to år siden, og det er de beste jeg har! :)

Bedre enn de svindyre Prada-brillene mine faktisk!

Skrevet

Her blir i hvert fall Popin til Vic kjedelig nok.

Skrevet

Alle Pop-in butikkene jeg har gått forbi (i Oslo) blir til enten Voice of Europe eller Vic .. ser ikke ut til at de fortsetter med Pop In butikker. Liker verken Vic eller Voice of Europe, så jeg syns det er litt kjipt.. likte faktisk Pop In bedre!

Skrevet

Jeg jobber i Voice Norge og kan bekrefte at alle Popin butikkene forsvinner. De blir hovedsaklig til Voice of Europe, men noen blir også Vic, Match og Boys of Europe. Voice Norge kjøpte opp Popin for å kvitte seg med Voice of Europes største konkurrent.

Skrevet

(Jeg kom til å tenke på Adelsten jeg nå. Jeg saaavner Adelsten! Fnis.)

Skrevet

:ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Popin var blitt til Voice of europe i nabobyen her - de hadde igjen noe popinklær som de solgte ut billig-billig men selvfølgelig ikke noen solbriller.

Så jeg får bare verne godt om de jeg har - og være forsiktig så jeg ikke ødelegger de.

I utgangspunktet så er jo popin og voice of europe ganske like type butikker da, de fører jo endel samme merker og slikt - og så tror jeg har lest et sted at VOE kommer til å selge noen av de merkene popin hadde før. Så resultatet av sammenslåingen blir kanskje et bedr etilbud for oss?!

Skrevet

Fins ikke Adelsten lenger? :klø:

Gjest Catwoman
Skrevet

Kappahl kjøpte opp Adelsten for mange år siden - og da forsvant Adelsten, og ble til KappAhl istedet.

Skrevet

I Bergen blir hvertfall Popin på xhibition til VIC.

Skrevet

dumt..eg liker jo POPIN godt...men VIC er jo og bra og selger vel noen av de samme merkene, eller?? Jaja..shoppingsenteret her i byn bygger jo ut og masse masse mer butikker kommer, så kommer vel sikkert ikke til å savne POPIN kanskje...får jo H&M her tilogmed..tror eg bor på samme sted som deg, husmora=)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Er så dårlig gjort :frustrert: Det er ikke mange steder jeg finner klær jeg liker, men akkurat popin har jeg handlet masse på. Men neiiiiiida, Pia få'kke lov å handle klær henne :(

Skrevet

Hva med Oasis da Pia? Jeg forbinder Popin med feminine og av og til også litt bohemaktige klær. Popin synes jeg også har mye feminint.

Skrevet

Så synd, likte også godt Popin-butikkene. Hadde mange fine klær der til en ok pris.

Mvh Yvonne :smilyblomst:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Hva med Oasis da Pia? Jeg forbinder Popin med feminine og av og til også litt bohemaktige klær. Popin synes jeg også har mye feminint.

Tror ikke vi har oasis i drammen...

Skrevet

Håper da inderlig at Popit-butikkene er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...