Gå til innhold

Tre hunder døde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på når hundeeiere skal forstå dette med hund, varme og bil :klø:

Gjest Sativa
Skrevet

Ja er det ikke utrolig? Grrrr... jeg har så lyst til å la dem smake sin egen medisin.

Skrevet

Jeg skjønner jo ikke vitsen med å ha med seg hunder på handletur jeg da når det er sånn vær. Da hadde jeg nok latt hunden bli hjemme eller fått noen til å passe dem visst de ikke kunne klart seg alene! Ho var nå hvertfall ærlig nok og sa ifra til politiet selv om hun burde hatt seg en kraftig smekk i bakhode

Skrevet

Jeg hadde jo faktisk tenkt meg på ikea i går også, angrer nå veldig på at jeg ikke dro :sur:

Stakkars hunder, også uten lufting da. Hadde hu i det minste hatt lufting hadde hu vist litt mer vett enn og la vinduer være igjen, i sola, uten vann.

Desusten hadde det vært litt gøy og få bruke loven at hvis eier er vanskelig å fåt ak i så kan man knuse vinduene på bilen. Og det er vanskelig å få tak i noen på ikea.

Skrevet

Sånne folk skulle ikke hatt lov til å ha dyr.

Stakkars, så vondt de må ha hatt det :(

Skrevet

Jeg ble SÅ forbanna når jeg las det... :(

Skrevet

Kjempetrist :( Synes jeg leser om dette hver sommer :(

Skrevet

Det er dessverre mange tankeløse mennesker der ute.

Huff, tenk for en død. :frustrert:

Gjest Bodillen
Skrevet

Stakkars dyr! Utrolig at det går an å være så tankeløs. Synes det er merkelig, hvis dette var hennes hunder har hun jo hatt dem i mange år og burde vite bedre?

Noen må jo ha sett dem i bilen? Hadde jeg sett noe sånt på en parkeringsplass ville jeg jo gjort noe...!

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)
Stakkars dyr! Utrolig at det går an å være så tankeløs. Synes det er merkelig, hvis dette var hennes hunder har hun jo hatt dem i mange år og burde vite bedre?

Noen må jo ha sett dem i bilen? Hadde jeg sett noe sånt på en parkeringsplass ville jeg jo gjort noe...!

Den eldste var 17 måneder, så det var sannsynligvis ikke så veldig erfarne hundeeiere. Jeg bruker sjelden å se inn i bilene til folk, så om tre slappe, halvdøde hunder lå inne i en tviler jeg på at jeg hadde lagt merke til det. Men så utrolig tankeløst og unødvendig av eierne. Stakkars, stakkars hunder. :(

Endret av Veronica Mars
Gjest Bodillen
Skrevet
Den eldste var 17 måneder, så det var sannsynligvis ikke så veldig erfarne hundeeiere. Jeg bruker sjelden å se inn i bilene til folk, så om tre slappe, halvdøde hunder lå inne i en tviler, jeg på at jeg hadde lagt merke til det. Men så utrolig tankeløst og unødvendig av eierne. Stakkars, stakkars hunder. :(

Ah, trodde det dreide seg om to voksne hunder og en valp. Leste ikke nøye nok... Men likevel - ha 3 hunder og ikke skjønne såpass. Håper dette mennesket aldri mer går til anskaffelse av hund!

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg som ikke er hundeier forstår til og med dette.

Tenk for en jævlig måte de hundene døde på også, ikke minst.

Tragisk.

Skrevet
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.3157105

Fy faan, nå kjenner jeg det koker av raseri her :kjempesinna::sinna: :gråte:

Jeg er så enig med deg.Hjetret mitt ble revet i stykker enda en gang. det skjer hver gang jeg hører om dyremishandlind.Det står jo stadig i avisene om advarsler mot å ha hunder for leng i overopphetet bil,men lære de?

NEI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...