Gå til innhold

Noen som har brukt eleiebil.no?

ringblomst

Anbefalte innlegg

Pleier vanligvis å bruke selskap som Avis, Holiday Autos eller Hertz, men på sidene til eleiebil så lå samme bilklasse en tusenlapp billigere for 2 ukers leie i USA. Har prøvd å google selskapet, men ble ikke noe klokere. Er alltid skeptisk til billige og ukjente selskap, plutselig står man der uten leiebil og trukket i penger. Lurer derfor på om noen har brukt dem og i så fall var det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i.i. Apple-

Jeg har ikke hørt om dem, og ville nok styrt unna.

Kan anbefale deg enterprise.com, et stort, amerikansk firma som pleier å være billigere enn de store, internasjonale. Vi var i Statene i mai, og brukte dem.

Husk å sjekke om reiseforsikringen din dekker deg og bil og ansvar, og ta med deg vilkårene. Bilutleieren vil forsøke å selge deg x antall forsikringer (og du må jo ha forsikring) når du kommer og henter bilen. Jeg leste opp og oversatte fra vilkårene da vi sto der og skulle hente, og slapp derfor mye billigere unna (tror det var $30 dagen).

Husk også når du skal bestemme deg for størrelse at du antakelig skal ha med ganske mye bagasje (nå spørs det hvor mange dere er da). Det er jo lov å ha med to kolli hver á 20 kg, jeg har prøvd å få dette inn i den minste størrelsen de leier ut - måtte oppgradere... Tenkt å ha med mindre? Husk at shopping er kjempebillig i Statene! Vi hadde med to tomme kofferter...

Mulig du vet en del av disse tingene fra før, men jeg tok det nå med, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Matilde_*

Hei,

Jeg har booket gjennom eLeiebil og kan absolutt anbefale dem! eLeiebil bruker alle de store bilutleie firmaene, så du få biler fra Avis, Hertz etc, men mye billigere enn å reservere direkte med dem! Vi booket en leiebil i USA gjennom eLeiebil, og den var NOK 900,- billigere enn andre websider! Og priser kommer med alle de nødvendige forsikringene. Så det er absolutt verdt å booke gjennom eLeiebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksen student

Jeg har også brukt eleiebil, og har vært fornøyd begge gangen. Jeg skal leie bil fra dem hver gang jeg har behov. Jeg har kun positive ting å si om firmaet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tregt, men takk for svar! Når får man vite hvilket leiebilfirma man skal hente bilen hos? Må man også betale noe ekstra hos selve firmaet, eller er det kun til eleiebil man betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MatildeDiamond

Hei,

Du får vite hvilket leiebil firma det er etter du har booket - dvs når du får tilsendt en voucher med alle dine detaljer.

Jeg har betalt en 'alt inkludert' pris til eLeiebil, og har ikke trengt å betale noe utenom, men tror du kan velge ekstra ting og tang som f.eks.barneseter etc, og dette betaler du lokalt.

Jeg har både ringt reservasjons kontoret for å bestille (de er utrolig hjelpsomme og kan svare deg på alt!), og bestilt online. Men hvis du har mange spm, så er det kanskje greiest å ringe dem opp! De har til og med et gratis tlf. nr. du kan ringe! Ikke verst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Halvard Johannesen
Pleier vanligvis å bruke selskap som Avis, Holiday Autos eller Hertz, men på sidene til eleiebil så lå samme bilklasse en tusenlapp billigere for 2 ukers leie i USA. Har prøvd å google selskapet, men ble ikke noe klokere. Er alltid skeptisk til billige og ukjente selskap, plutselig står man der uten leiebil og trukket i penger. Lurer derfor på om noen har brukt dem og i så fall var det greit?

Eleiebil.no er et bra selskap. Har bestilt leiebil der før. Ta en kikk på http://www.leiebilguiden.no og se prisene der. Dem er billigere etter min erfaring og tilbyr support dersom det oppstår noen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Heidi Nordhu
Eleiebil.no er et bra selskap. Har bestilt leiebil der før. Ta en kikk på http://www.leiebilguiden.no og se prisene der. Dem er billigere etter min erfaring og tilbyr support dersom det oppstår noen problemer.

Prøv heller Bilutleie 24 Prøvde dem dra jeg dro til Kroatia i sommer. Ingen problemer i det hele tatt. Firmaet kobler deg opp til det rimeligste alternativet og søker på priser fra flere firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Martine_*

Ja brukte dem i Malaga - ikke fornøyd - gammel bil. Valgte First Choice i påsken - de ble best i test i Dagbadet oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest

Anbefales IKKE!!

Har hatt en skikkelig dårlig erfaring med manglende info! De booket inn barnestete til meg, SA DE, men jeg fikk ikke det når vi hentet bilen! Vi endte op med å måtte kjøpe setet!

Foriskringen som skulle dekke egenandelen, stemte heller ikke. Vi hadde egenandel, men skulle få betalt dette tilbake senere..det tok over 6 mnd!1

Hold dere langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Ellen Williams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...