Gå til innhold

Så mange kjipe folk her inne!

Fremhevede innlegg

Gjest -Utlogget bruker-
Skrevet

Her spør trådstarter om tips, hvorfor er det så mange som skriver for å rakke ned på de tipsene hun får, og betegne tips og tipsere som gørrkjedelige og snerpete eller som overgrep mot mannen?

Alle menn og kvinner er forskjellige, hvorfor ikke bare la folk komme med de svarene som passer dem/deres forhold, og la trådstarter velge ut det som kan fungere i hennes forhold?

Hvordan forføre mannen

Det blir et elendig sexforum hvis folk skal holde tilbake svar fordi de vet at de kan bli angrepet eller latterliggjort for noe som er en smakssak.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann 42
Skrevet

Jeg burde kanskje holde kjeft her, siden jeg sikkert er en av de kjipingene du tenker på. Iallfall i den tråden. Jeg husker at jeg reagerte ganske sterkt på et av innleggene, og kunne sikkert ordlagt meg litt mer forsiktig.

Men et forum burde ha plass til meninger, og også meninger om andre folks meninger? Det HETER jo "kvinneguiden" og ikke "Småpikeguiden", så såpass som at man ikke liker forslagene deres, burde dere tåle. Dessuten er jo forumet forholdsvis anonymt. Jeg aner iallfall ikke hvem jeg kjefter på når jeg enkelte ganger trekker meg opp.

Skrevet
Jeg burde kanskje holde kjeft her, siden jeg sikkert er en av de kjipingene du tenker på. Iallfall i den tråden. Jeg husker at jeg reagerte ganske sterkt på et av innleggene, og kunne sikkert ordlagt meg litt mer forsiktig.

Men et forum burde ha plass til meninger, og også meninger om andre folks meninger? Det HETER jo "kvinneguiden" og ikke "Småpikeguiden", så såpass som at man ikke liker forslagene deres, burde dere tåle. Dessuten er jo forumet forholdsvis anonymt. Jeg aner iallfall ikke hvem jeg kjefter på når jeg enkelte ganger trekker meg opp.

De har da ikke skrevet inn for å få vite hva andre mener om deres sexliv, men for å gi tips til trådstarter! Min mann ville elsket det scenariet rått, men jeg ville selvsagt ikke prøvd det på eksen, som aldri hadde blitt seg selv igjen etterpå. Det er ikke råd om kaste seg over en ukjent ons, men dominere en samboer. Det gjør man selvsagt kun med en samboer som har fantasier i den gaten, eller som liker å eksperimentere og som ler hjertelig hvis et stunt blir mislykket i stedet for å føle seg traumatisert. Ellers starter man forsiktig, og øker hvis responsen er god.

Det er heller ikke bare det scenariet som har fått slakt, også damen som beskrev en romantisk kveld fikk passet sitt påskrevet så det holdt.

Sex er en smakssak, og hvis det funker mellom de to eller mange som skal ha sex sammen, så er andres meninger irrelevante.

Gjest Mann 42
Skrevet

Du har selvsagt rett, jeg er veldig lei meg, og lover at jeg aldri skal mene noe igjen, med mindre jeg blir bedt uttrykkelig om det. Fins det noe sted der jeg kan poste for å se om meningene mine er ok i sammenhengen?

Skrevet
De har da ikke skrevet inn for å få vite hva andre mener om deres sexliv, men for å gi tips til trådstarter! Min mann ville elsket det scenariet rått, men jeg ville selvsagt ikke prøvd det på eksen, som aldri hadde blitt seg selv igjen etterpå. Det er ikke råd om kaste seg over en ukjent ons, men dominere en samboer. Det gjør man selvsagt kun med en samboer som har fantasier i den gaten, eller som liker å eksperimentere og som ler hjertelig hvis et stunt blir mislykket i stedet for å føle seg traumatisert. Ellers starter man forsiktig, og øker hvis responsen er god.

Det er heller ikke bare det scenariet som har fått slakt, også damen som beskrev en romantisk kveld fikk passet sitt påskrevet så det holdt.

Sex er en smakssak, og hvis det funker mellom de to eller mange som skal ha sex sammen, så er andres meninger irrelevante.

Hvis jeg hadde skrevet at "kvinner er dumme" i en tråd, ville jeg sikkert fått pepper så det holdt, ikke sant? Og med god grunn. Når noen da får seg til å si at "menn er enkle" så synes jeg det er på sin plass å påpeke at dette er en sjåvinistisk holdning.

Manga av de mennene som er her, er her for å lære mer om kvinner generelt. Det betyr at vi faktisk tar dere såpass på alvor at vi legger ned litt innsats her. Ikke minst fordi vi ikke ønsker å godta mytene som florerer om kvinner. Når noen her inne "går i baret" og bekrefter fordommene man har om menn, ja da synes vi at vi kan bidra til at flere blir kvitt disse fordommene. Dette er faktisk noe av det beste ved å være på KG. Altså takhøyden som ultimativt medfører at vi kan lære litt mer om hverandre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...