Clara1 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Varer disse hetetuktene lenge? I mange år, og er de like tette? Noen tips som kan gjøre det lettere? Takknemlig for svar. Jammen mye vi kvinner må igjennom.
Gjest Persille Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Sjekk denne artikkelen om hetetokter og akupunktur.
Gjest Ulva35 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg har vært i overgangen et par år nå. Begynte tidlig. Ca et år med hetetokter. Fikk tipset om å gå på helsekosten og kjøpe super soy extra, og det funker Ta to om dagen i de første dagene, gå over til en og se hvordan det funker
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er det ikke sånn at slike soyaprodukter ikke anbefales om man har/har hatt eller er disponert for brystkreft? Mener jeg har lest det.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Mor har holdt på i over 10 år. Dvs går på hormoner, prøver å slutte med noen års mellomrom, men har fortsatt problemer. Håper jeg ikke arver den.
Gjest Ulva35 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Er det ikke sånn at slike soyaprodukter ikke anbefales om man har/har hatt eller er disponert for brystkreft? Mener jeg har lest det. Det vet jeg ikke, men det kan du jo spørre om i helsekosten
Gjest vimselot Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Når kommer overgangsalderen? Vet det varierer, men er første tegn at man mister mnd. menstruasjon? Jeg er 39, så jeg regner med at jeg har 11-12 år igjen? Hvis jeg er heldig. På min mors side har de kommet sent i overgangsalderen, men jeg har ingen gjenlevende tanter på min fars side, så jeg kan ikke spørre de.
Gjest Ulva35 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg begynte med uregelmessig mens når jeg var 40, og hetetokter når jeg var 43. Det er litt tidlig, men legen sa og jeg har også lest at kvinner som røyker og kvinner som ikke har født kommer tidligere i overgangen.
Tante_pose Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Det er en del som har nevnt kremer som hjelpe middel her på forumet. Jeg kan anbefale "Progesta Care" på det sterkeste, som man får kjøp i helsebutikker i Norge. Jeg selv kjøper fra amedisin.no, en liten internett butikk. Men de har de beste prisene som jeg har funnet. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå