Gå til innhold

Cala Millor/Cala Bona


Gjest Gjest_Camma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Camma_*

Vi har funnet et par fine hoteller her, og tenkte å hoppe på en tur om noen uker.

Vært mye på Mallorca før, men da Alcudia og Palma Nova, så lurte på om noen har vært i cala millor eller cala bona de siste årene? Har vært innom her før, men mange år siden, så husker ikke stort.

Hvordan synes du/dere det var der? Fine strender? Stor/liten by? Butikker? Restauranter? Bråkete eller rolig? Rent og pent? osv osv....

Alle innspill mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er eg og interessert i å høyre om, for vi skal til Cala Bona i september. Nokon her som har budd på Sunwing Resort i Cala Bona? Er det ok? Og er maten bra? Vi har nemlig bestilt sånn inclusive og skal ete alle måltida på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Miss Ariel_*

Var i Cala Bona/Cala Millor i fjord sommer. Likte meg godt der. Er en veldig lang "strandpromenade" med restauranter, utesteder og butikker. Man kunne liksom bare gå og gå, det hadde liksom ingen ende;) Maten var god, og det var mange koselige restauranter nede ved vannet, med herlig utsikt!

Det jeg likte minst var at stranden var VELDIG overfylt. Vannet var ganske langgrunt, men var fint å bade der.

Var også nesten bare tyskere og engelskmenn da jeg var der. Så kanskje en svenske og en nordmann i løpet av en uke, utenom på flyet da. Bodde foresten ikke på sunving, husker ikke helt hva hotellet der vi bodde het i farten, men var fint! Den eneste haken var at personalet nesten ikke kunne engelsk, bare tysk og spansk... hehe

Jeg kan absolutt anbefale stedet som et veldig koselig sted. Men jeg tror ikke jeg ville dratt tilbake pga at strendene var så sinnsykt overfylte. Hater å ligge tett innpå folk. Men det kommer nok også litt an på når man reiser også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...