Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reiser til Istanbul i morgon kveld! Og har lyst til å shoppe når eg er der. MEN det med prutinga er eit alvorleg hinder for meg.

Har sett at det er eit par souvenirbutikkar som har faste priser, så eg må jo dit. Men har lyst til å "kome over" denne sperra, slik at eg får full glede av dei store marknada.

Har lest på nettet at ein skal prøve å ende opp på ca 50% av prisen seljaren ville ha i utgangspunktet. Men så har så mange av kjøpmennene fått med seg dette, og byrja leggje på ekstra når det kjem utlendingar. Og at det no blir mest rett å gå for ein sluttsum på ca 25 %.

Sukk - for eit styr :( Eg blir heilt ulykkeleg å tenkje på at eg må krangle med nokon (sånn føles pruting for meg) for å kjøpe kvar minste ting, ser for meg mykje irritasjon og høgt adrenalinnivå og at ein nærmest blir tvunge til å kjøpe noko ein ikkje vil, og gå glipp av fine ting som ein eigentleg ville kjøpt, pga at det blir miskommunikasjon i løpet av prutingsrunden....

Er det nokon som har tips for korleis ein pruter meist mogleg effektivt og knirkefritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=145846

Står litt i denne linken om pruting.

Det forventes at du skal prute i Tyrkia. Jeg var der i fjor, og pruta så det sto etter :ler:

Vet at mange ikke liker pruting, men for meg er det ikke noe problem. Synes tyrkerne (de fleste) var hyggelige, og prutinga var ikke ubehagelig. Men nå pruta jeg på stort sett ting jeg var sikker på at jeg kom til å kjøpe likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...