Gå til innhold

medisiner mot svangerskapskvalme


lama

Anbefalte innlegg

vinke.gif

Kan noen gi meg synspunkter evt. erfaringer på bruk av kvalmenedsettende medisiner under svangerskapet?

evt. hva får man av legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei icon_smile.gif

Du skal være ganske plaget med kvalme under svangerskapet om legen gir deg noe...såpass at du går ned i vekt og ikke opp,og at det å fungere i hverdagen ikke er noe greit p.g.a kvalmen!

Har selv fått medisiner ved ett tidligere svangerskap,og når jeg ENDELIG fikk de så ble hverdagen levelig igjen icon_smile.gif

Nå er jeg plaget "bare" om morgenen,har kjøpt ingefærtabeletter(kapsler med pulver) på helsekosten som fungerer greit,men det er nok ikke det samme...hjelper iallefall icon_smile.gif

Så min konklusjon er nok at de du får på resept virker,mende skal bruker i nødfall,ingefær går greit,og det er ikke sååå ille som det høres ut icon_smile.gif

Klem Fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-04-02 13:54, Freetime wrote:

Hei icon_smile.gif

Du skal være ganske plaget med kvalme under svangerskapet om legen gir deg noe...såpass at du går ned i vekt og ikke opp,og at det å fungere i hverdagen ikke er noe greit p.g.a kvalmen!

Har selv fått medisiner ved ett tidligere svangerskap,og når jeg ENDELIG fikk de så ble hverdagen levelig igjen icon_smile.gif

Nå er jeg plaget "bare" om morgenen,har kjøpt ingefærtabeletter(kapsler med pulver) på helsekosten som fungerer greit,men det er nok ikke det samme...hjelper iallefall icon_smile.gif

Så min konklusjon er nok at de du får på resept virker,men de skal brukes i nødfall,ingefær går greit,og det er ikke sååå ille som det høres ut icon_smile.gif

Klem Fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann icon_smile.gif

Vil bare anbefale alle som sliter med svangerskapskvalme å prøve akkupunktur!

det hjelper veldig, og ikke minst ganske raskt - uten noen som helst form for bivirkninger!

Lykke til

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...