lama Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 Kan noen gi meg synspunkter evt. erfaringer på bruk av kvalmenedsettende medisiner under svangerskapet? evt. hva får man av legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Hei Du skal være ganske plaget med kvalme under svangerskapet om legen gir deg noe...såpass at du går ned i vekt og ikke opp,og at det å fungere i hverdagen ikke er noe greit p.g.a kvalmen! Har selv fått medisiner ved ett tidligere svangerskap,og når jeg ENDELIG fikk de så ble hverdagen levelig igjen Nå er jeg plaget "bare" om morgenen,har kjøpt ingefærtabeletter(kapsler med pulver) på helsekosten som fungerer greit,men det er nok ikke det samme...hjelper iallefall Så min konklusjon er nok at de du får på resept virker,mende skal bruker i nødfall,ingefær går greit,og det er ikke sååå ille som det høres ut Klem Fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 On 2002-04-02 13:54, Freetime wrote: Hei Du skal være ganske plaget med kvalme under svangerskapet om legen gir deg noe...såpass at du går ned i vekt og ikke opp,og at det å fungere i hverdagen ikke er noe greit p.g.a kvalmen! Har selv fått medisiner ved ett tidligere svangerskap,og når jeg ENDELIG fikk de så ble hverdagen levelig igjen Nå er jeg plaget "bare" om morgenen,har kjøpt ingefærtabeletter(kapsler med pulver) på helsekosten som fungerer greit,men det er nok ikke det samme...hjelper iallefall Så min konklusjon er nok at de du får på resept virker,men de skal brukes i nødfall,ingefær går greit,og det er ikke sååå ille som det høres ut Klem Fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Opps-det ble bare rot..sorry dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 heisann Vil bare anbefale alle som sliter med svangerskapskvalme å prøve akkupunktur! det hjelper veldig, og ikke minst ganske raskt - uten noen som helst form for bivirkninger! Lykke til klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå