Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har kjent dette et par ganger tidligere, men nå har det vært sånn i to dager på rad. Får intense smerter i ryggen, der jeg tror nyrene er, når jeg må tisse. Det gir seg et par minutter etter jeg har vært på do. Hva kan det være? Noen som har hørt om noe lignende?
Fakse Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Kan fort være nyrebekkenbetennelse, og det er ikke bra å gå med det, så kom deg til legen så fort som mulig og lever en urinprøve. Vanligvis går det veien om urinvegsinfeksjon (pleier du å ha det?), men ikke alltid, så det er ingen garanti uansett.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Takk for kjapt svar, Fakse. Jeg fryktet det kunne være noe i den duren, har vært slapp og trøtt i det siste også. Men ikke noe feber.. Var mye plaget med urinveisinfeksjon da jeg var lita, men fikk behandling for det for mange mange år siden og har ikke hatt det siden.
~Alwa~ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Du kan ha fått en lett urinveisinfeksjon som derfor har gått ubehandlet og gått opp til nyrene som Fakse sier. Jeg ville kommet meg til lege så fort som mulig. Desto lengre du går, desto verre blir det. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå