Gå til innhold

Vorter

Gjest Gjest_Gjest1_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gjest1_*
Skrevet

Jeg har fått noen vorter på skjønnsleppene. Da jeg var hos gynekolog sa han at dette var bare i overhuden. Altså ikke en sykdom og at det var veldig enkelt å skjære bort. Siden det inngrepet han gjorde da jeg var der var veldig vondt orket jeg ikke at han skulle skjære bort den vorten i tillegg.

Nå har jeg imidlertid fått flere. De er alle (ca 2 stk) veldig små, men irriterende.

Noen som har erfaring på hvordan man kan få dem bort uten å gå og skjære dem bort?

Jeg har sett reklame på vortemiddel på tv hvor man fryser dem bort. Kan dette brukes her også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kjempesinna: Jeg har fryst bort en vorte under foten, og vil gjerne si noe om det.

Tro meg, du klarer ikke gå rett på over 2 uker!

Den ble først iset ned, så skjærte de av den døde huden med en skalpell...om og om og om igjen. Unten noen annen form for bedøvelse. Det var rett ned i kjøttet, og når han iset ned, ohhhhhh :frustrert: etterpå tok han fatt i skalpellen :kjempesinna::kjempesinna: Tok meg 3 behandlinger før den var borte.

Ikke i helvete om jeg går igjennom det igjen.

Håper det er en bedre vei for deg!!!

Skrevet

Fikk og en kjønnsvorte, orka ikke gå til legen så jeg "jukset" og kjøpte et vortemiddel fra lillepille beregnet på kjønnsvorter. Denne kremen fjernet heldigvis min vorte. Du kan få middel til å smøre på på resept hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...